آلترناتیو نه، او همیشه نفر اول است! | آوای استقلال
0
داغی که فرهاد بر دل بدخواهان گذاشت

آلترناتیو نه، او همیشه نفر اول است!

  • کد خبر : 37227
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
آلترناتیو نه، او همیشه نفر اول است!
فرهاد مجیدی از زمانی که بازیکن استقلال بود استخوان در گلوی بدخواهان آبی بود.

به گزارش آوای استقلال، از همان موقع که بی حاشیه و بی سر و صدا از طرفداران استقلالی دلبری می کرد و رقیب را زَهره تَرَک!
فرهاد مجیدی همیشه محبوب استقلالی های واقعی بود، حتی زمانی که با دخالت های فتح الله زاده در امور تیم و ترکیب، مجبور شد استقلال را ترک کند و برچسب جدایی طلبِ بد هنگام بر پیشانی اش بخورد.
او همیشه محبوب بود چه آن هنگام که در تیم الغرافه بود و در آزادی پرسپولیسی ها را به آتش کشید، چه زمانی که به عنوان سرمربی جنتلمن آبی ها قهرمانی پاک و با شکوه بدون باخت را ثبت کرد…
فرهاد همیشه محبوب بوده و همیشه محبوب استقلالی ها باقی خواهد ماند اما دو گروه از او خوششان نمی آید یکی شخص پرست هایی که دوست دارند شخص محبوب خودشان نفر اول استقلال باشد. دومی پرسپولیسی ها!
جایی اگر دیدید کسی خودش را استقلالی می داند اما فرهاد را دوست نمی دارد به استقلالی بودن او شک نکنید، به اولویت هایش بیندیشید او می تواند یک استقلالی باشد اما حتما اول یک شخص پرست است و بعد استقلالی. اگر استقلالی نباشد هم که به طور مشخص او کسی است که بارها فرهاد مجیدی قلبش را به آتش کشیده : با گلزنی هایش در استقلال حتی با اخراجش در بازی الغرافه مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، با قهرمانی پاک بدون شکست، با حرفهای خاص در نشست های خبری…
مدتی بود فرهاد از کابوس بدخواهان خارج شده بود چرا که هم او در تیمی دیگر و لیگی دیگر مشغول بود هم استقلال صاحب مربی خوش فکر و کار بلدی به نام جواد نکونام است.
مربی با دانشی که با وجود تمام کارشکنی ها از پرسپولیس پر مهره سبقت گرفته و کابوس جدید سرخ ها و سرخ دوستان است.
اما قطع همکاری فرهاد مجیدی با تیم اتحاد کلبا (که آدم های دو گروه بالا دوست دارند نام این قطع همکاری را اخراج بگذارند)باعث شده گروه اول به نیت تخریب چهره ای که گمان می کنند در محبوبیت، رقیب بت آنهاست، به تکاپو بیافتند و با تصویر سازی های ذهنی، از حضور دوباره فرهاد در استقلال تب و لرز کنند چرا که بیم آن دارند فرهاد بار دیگر با استقلال افتخاری کسب کند که کارنامه بت آنها رنگ ببازد که حتی اگر چنین شود و اگر فرهاد به استقلال بیاید( البته نه اکنون و در این مقطع که آبی ها مربی دارند و از قضا نکونام هم کارش را خوب بلد است و تیمش را به شایستگی در صدر جدول نشانده) و ده قهرمانی و جام و ستاره سوم برای تیم و هوادارانش به ارمغان بیاورد، هرگز کارنامه درخشان امیر قلعه نوعی در استقلال کمرنگ نخواهد شد و استقلالی های واقعی او و افتخار آفرینی هایش در استقلال را فراموش نخواهند کرد اگر کسی قلعه نوعی را فراموش کند، افتخارات او با استقلال را کوچک بشمارد به او توهین کند یا شکست و ناکامی او را بخواهد بدون شک او نیز استقلالی نیست و شخص پرستی است که استقلال اولویت دوم اوست.
بسیار بعید است امیر قلعه نوعی و فرهاد مجیدی راضی به این اختلافات و دوگانگی ها باشند. اختلافاتی که تیم آنها را ضعیف می کند، تیمی که جوانی شان را در آن گذرانده اند و بخش مهمی از افتخارات و خاطرات شان است…
گروه دوم طرفداران تیم رقیب هستند که طبیعتاً قهرمانی استقلال را نمی خواهند و صدرنشینی آبی پوشان آزارشان می دهد از این رو خروج فرهاد مجیدی از کادر فنی تیم کلبا را فرصت مناسبی دیدند برای برهم زدن آرامش استقلال و تمرکز جواد نکونام!
متاسفانه در این حاشیه سازی ها گروه اول در زمین رقیب بازی می کند.
پرسپولیسی ها تنها به قصد بر هم زدن جو استقلال،تمرکز جواد و به حاشیه بردن این تیم، برای پایین کشیدن استقلال از مجیدی استفاده می کنند و او را آلترناتیو نکونام می دانند در حالی که خودشان کابوس حضور فرهاد را دارند. نه تنها به لحاظ فنی که اگر این بود حالا جواد هم به همان اندازه خوب است و استقلال را بالا نگه داشته بلکه کابوس آنها به خاطر یادآوری های دردناکی است که توسط مجیدی برای شان ثبت شده…
تبی که پرسپولیسی ها از ترس حضور فرهاد می گیرند از تب مالت بدتر و کشنده تر است پس این تیترهایی که می زنند و او را آلترناتیو نکونام می دانند بیشتر از همه خود آنها را درگیر ترس می کند تا جواد نکونام را.
جواد به پشتوانه دانشی که دارد، به دلگرمی تیم خوب و یکدستی که ساخته، حمایت اکثریتی هواداران را دارد و هیچکس نمی تواند آلترناتیو او باشد ضمن آنکه فرهاد هم کسی نیست که مهره جایگزین باشد او همیشه گزینه اصلی است. همیشه نفر اول است.
یک نفرِ اولِ با اخلاق، که هرگز حاضر نیست برای آمدن، زیر پای کسی را خالی کند در حالی که اگر بودن به هر قیمتی را میخواست پس از قهرمان کردن تیم نمی رفت.
بگذرید از کنار حرف های بی ارزش و دروغِ دروغ پردازانِ بت پرست و بدخواهان پرسپولیسی.
فرهاد وقتی آمده بود که وزارت ورزش نسخه مربی قبلی را پیچیده بود.
در زمین رقیب بازی نکنید اگر استقلالی هستید.
نه فرهاد آلترناتیو جواد است نه جواد مربی کوچکی است!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37227

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.