آقای سجادی چرا استقلال را بلاتکلیف گذاشته اید؟ | آوای استقلال
3

آقای سجادی چرا استقلال را بلاتکلیف گذاشته اید؟

  • کد خبر : 13010
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
آقای سجادی چرا استقلال را بلاتکلیف گذاشته اید؟
آقای سجادی استقلال با مدیران بی کفایتش، با آنها که آمده بودند تا مجری اوامر وزیر ورزش وقت باشند و استقلال را به نابودی بکشانند به قدر پنجاه سال عقب رفت .

به گزارش آوای استقلال، به خاطر حمایت وزیر از تیم رقیب، تمام رکوردها یا گرفته شد یا در شرف از دست رفتن است. مدیران استقلال عروسکانی بودند که نخ شان در دست وزارت ورزش بود!

در استقلال همیشه وضعیت برعکس رقیبش بوده از افتخاری تا مددی، از خلیل زاده در هیئت مدیره تا ملکیان، همه مورد غضب هواداران بوده اند و بدترین عملکرد را داشته اند اما هیج اراده ای برای برکناری شان نبود.

هر بی کفایتی را برداشت یک بی کفایت تر را گذاشت. افرادی مثل خلیل زاده ها را هم تا تخلفات و فسادش محرز نشد و دستور اکید به برکناری اش ندادند و وزیر اصرار به بقایش داشت.

حالا دولت عوض شد و وزیر ورزش هم! اما متاسفانه برای استقلال و هوادارانش اوضاع همان است که بود.

سجادی که در کسری از ثانیه استعفای سمیعی را پذیرفت به سرعت نور مدیرعامل جدید را منصوب کرد تا برای پرسپولیس آب از آب تکان نخورد.

اقای وزیر، جناب دکتر سجادی، استقلال و هوادارانش چه هیزم تری فروخته اند که باید مثل بچه سر راهی با آنها برخورد شود.

هوادار استقلال چه گناهی کرده که بلاتکلیفش گذاشته و هر روز با خبر مدیریتِ یک بی کفایت، تن و بدنشان را می لرزانید؟

یک روز خبر میآید آجرلو روز دیگر امیدوار رضایی، یک بار منتظرالمهدی ساعتی دیگر شهریاری! فتح الله زاده هم که هر ثانیه توسط کانال های مجازی اش به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شود.

نمی‌خواهید دستتان را از زیر چانه بردارید و زنگ پایان این کابوس را به صدا درآوردید؟
بخدا جان هوادار به لبش رسیده.

آنها با آمدن آیت الله رییسی امید به بهبود اوضاع داشتند. شما با عملکردتان، با گام برداشتن در مسیر سلطانیفر مردم را نسبت به آقای رئیسی هم بدگمان می‌کنید.

چند وقت دیگر تا چشم رو هم بگذارید لیگ شروع می‌شود اما استقلال هنوز بلاتکلیف است این لیگ هم از دست استقلال برود مخاطبِ شعارهای هواداران دیگر مدیرعامل و هیئت مدیره نخواهد بود . آن روز شما هدف شعارها هستید زیرا شما امروز تعلل کردید و خدا نکند که این تعلل همراه با انتخاب غلط هم باشد!

لطفا دست بجنبانید آقای وزیر! لطفا انقدر به استقلال بی تفاوت نباشید.

هوادار حق دارد به شما بد گمان شود وقتی شما هم مثل سلطانیفر الویت اولتان پرسپولیس است.پنج سال است که پرسپولیس همواره بهترینها را روی صندلی مدیریتش داشته است. هر کدام هم مورد قبول هوادار نبوده و به خاطر افشای دلالی مربی و بازیکنان مورد غضب پرسپولیسی ها قرار گرفت، به سرعت برکنار و نفری بسیار شایسته تر از او آمد. شما هم رد پای وزیر دولت روحانی را دنبال میکنید پایتان را برمیدارید و درست میگذارد جای پای سلطانیفر!

هوادار پرسپولیس اصلا نفهمید کی با استعفای سمیعی موافقت و کی جانشینش را منصوب کردید. هوادار پرسپولیس ساعتی بدون مدیر نماند سمیعی هنوز از وزارت ورزش خارج نشده بود که شما با سلام صلوات فردی متمول، با نفوذ و مورد تایید هواداران را برای مدیریت پرسپولیس برگزیدید.

چرا استقلال را در بلاتکلیفی گذاشته اید؟

چرا با این بلاتکلیفی استقلال را درگیر حاشیه های فراوان می کنید؟چرا به افراد قدرت طلب و سودجو اجازه می‌دهید در این شرایط خودشان را برای مدیریت کاندید کنند و جو را برای این تیم و هوادارانش متشنج می کنید؟

چرا زمان را می‌کشید و به آدمهای نزدیک به خودتان فرصت می‌دهید هر بار وعده مدیرعاملی را به یک نفر بدهند؟این نگاه متفاوت شما به دو تیم دولتی، چه سودی برای شما و دولت دارد؟

آیا جز بدنامی برای دولت ارمغانی دارد؟آقای سجادی شما عمدا قصد نابودی استقلال و بی اعتمادی مردم به این دولت را دارید؟پس چرا دست نمی جنبانید؟

چرا برای استقلال هم یک مدیر شایسته با وزن بالا که استحقاق مدیرعاملی این باشگاه را داشته باشد انتخاب نمی کنید و هر چه شکست خورده و از رده خارج و حاشیه ای است نامشان از کشوی میز شما خارج می شود؟

آقای سجادی نگاه متفاوت شما به این دو تیم ، نمی‌تواند نگاه یک قهرمان ورزش باشد نمی‌تواند نگاه حمید سجادی باشد که روزگاری دلیل شادی همه مردم ایران بود. نگاهتان را منصفانه کنید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=13010

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.