آقای رضاوند، آقای مطهری به خودتان بیایید! | آوای استقلال
3

آقای رضاوند، آقای مطهری به خودتان بیایید!

  • کد خبر : 15131
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
آقای رضاوند، آقای مطهری به خودتان بیایید!
عملکرد رضاوند و مطهری نسبت به گذشته تفاوت زیادی دارد.

به گزارش آوای استقلال، آرش رضاوند امسال قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی عملکرد متفاوتی در استقلال داشته باشد، به خصوص اینکه او شماره ۷ را برتن کرده است. رضاوند در دو دیدار اخیر عملکرد معمولی از خودش نشان داده و حتی از برخی اظهارنظرها درباره خود ابراز ناراحتی کرده است. اینکه پس از دو هفته عملکرد بازیکن مورد نقد قرار بگیرد، خیلی منطقی نیست، چرا که حداقل تیم ها نیاز به چند هفته دارند تا فرم آمادگی خود را پیدا کنند.

در مورد رضاوند اما، باید گفت او باید بداند که کمربند خط میانی برعهده اوست و اگر قصد دارد به تیم ملی دعوت شود، باید فراتر از یک بازیکن معمولی باشد. او گفته بازیکن بازیساز نیست که از او انتظار پاس گل دارند، کسی هم انتظار گل زدن یا پاس گل دادن ندارد، اما انتظار بازی معمولی در قامت یک بازیکن استقلال را هم ندارد. رضاوند می تواند از شرایطی که دارد یک فرصت برای خودش بسازد و در میانه زمین آقایی کند، همانطوری که در سایپا نشان داد می تواند بازیکن هجومی هم باشد. موضوع بعدی، کارت زردهای بی موردی است که دریافت می کند، او در دیدار با ذوب آهن بی جهت توپ را با دست زد و کارت زرد گرفت. بهتر است رضاوند به خودش بیاید و کارت های بی جهت نگیرد.

نفر بعدی ارسلان مطهری است، او در یک سال گذشته عملکرد خوبی نداشته است و در دیدار با ذوب آهن هم سایه ای از او در زمین حضور داشت. او در حالی از تعویض خودش ناراحت بود که باید فیلم بازی هایش را دوباره ببیند و سپس ابراز ناراحتی کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15131

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.