آقای رئیسی اجازه ندهید دولت روحانی خرابکاری کند! | آوای استقلال
2
چرا سجادی اصرار بر پرداخت بدهی کالدرون دارد؟

آقای رئیسی اجازه ندهید دولت روحانی خرابکاری کند!

  • کد خبر : 15790
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
آقای رئیسی اجازه ندهید دولت روحانی خرابکاری کند!
حمید سجادی از وقتی به عنوان وزیر ورزش دولت رئیسی انتخاب شده است، همه ورزش کشور بجز پرسپولیسی ها را منتظر یک تحول بزرگ نگه داشته است.

به گزارش آوای استقلال، ورزش در تمام رشته ها در سالهای حضور مسعود سلطانیفر در سراشیبی سقوط قرار گرفت و تمرکز وی روی یک تیم خاص و صرف بودجه وزارت ورزش و سرمایه های پیدا و پنهان دیگر برای پرسپولیس، داد همه را درآورد.
از اعتراض استقلالی ها که بگذریم می‌رسیم به تیمهای لیگ برتری فوتبال و حتی اعتراض سعید معروف ملی پوش ارزنده والیبال کشورمان پس از مسابقات المپیک و …
با تغییر دولت، امید می‌رفت ورزش، جان تازه ای بگیرد و نشاط از دست رفته بازگردد دوباره رشته های مدال آورمان بر فراز قله های افتخار تیکاف کنند. اما با گذر چهار ماه از رفتن روحانی و وزرایش، با آمدن رئیسی و وزیر ورزشش که خود از قهرمانان بوده هم چیزی قرار نیست درست شود.
گویا حمید سجادی مرد محافظه کاری است که نمی‌تواند قلم قرمز روی نامی بکشد که پشتوانه های محکم سیاسی دارد.
اگر سجادی بخواهد با حفظ علینژاد منافع خودش را تامین کند قطعا به زودی در مسیری قرار می‌گیرد که رئیس جمهور منتخب را وادار به برکناری اش میکند.
شک داریم اینبار مردم در مقابل تبعیض ها سکوت کنند و اجازه بدهند مهره اصلی وزارت ورزش سلطانیفر، همچنان در راستای حمایت از تیم محبوبشان کل لیگ و ورزش کشور را قربانی کند.
اینکه با گذشت ماهها از روی کار آمدن وزیر جدید هنوز مهره ای که بیشترین دخالت در اداره امور دو باشگاه را داشت، بیشترین حمایت را از تیم خاص داشت، به راحتی پیشکسوتان معترض را تهدید و به آنها توهین می‌کرد، نقش کلیدی در وزارت ورزش دارد و شاید نه مثل دوران سلطانیفر پیدا و جسورانه اما با همان قدرت در خفا در پی مدد رسانی به پرسپولیس است.
از ابتدای حضور سجادی به وی هشدار داده بودیم که حضور علینژاد عملکرد کل دولت را زیر سوال می‌برد اما سجادی گویا منافعش در سالهای بعد را به آبروی رییسی و دولت فعلی ترجیح می‌دهد او گمان می‌کند حالا که به عنوان وزیر انتخاب و منصوب شده است دیگر خر او از پل گذشته و می‌تواند آدمهایی که در آینده به دردش می‌خورند را در مجموعه اش حفظ کند‌. نمی‌خواهیم بگوییم دل خوش بودن به فساد ستیزی ابراهیمی، خیالی باطل بود چون اینگونه به نظر می‌رسد که اگر سجادی بخواهد تحت تاثیر علینژاد تبعیض را اساس و پایه قرار دهند و بودجه وزارت را صرف یک تیم خاص کند نه هواداران سکوت میکنند نه رئیسی اجازه این قانون شکنی و ریخت و پاش ها را می‌دهد.
سجادی خواسته یا ناخواسته، دلی یا تحت تاثیر علینژاد، علنا اعلام کرده پیگیر بدهی به کالدرون است و این یعنی قرار است پرسپولیس همچنان تافته جدا بافته ورزش کشور باشد و بودجه ورزش را مثل سنوات قبل ببلعد.
رفته رفته داوری هایی که در این چهار هفته به نسبت سالهای پیش منصفانه تر شده بود باز هم تغییر کرده و بازی ها را به نفع پرسپولیس مدیریت میکند.
نه اینگونه ادامه دادن ممکن نیست. نمی‌شود پرسپولیس ریخت و پاش کند و نگرانی بابت پرداخت نداشته باشد چرا که وزارت ورزش بودجه ورزش را صرف پرداخت بدهی های این باشگاه می‌کند!
اقای رئیسی اجازه ندهید سجادی با حفظ و حمایت از علینژاد اعتبار دولت شما را نابود کند. اگر علینژاد که به جرات میتوان گفت در دوران وزارت سلطانیفر قدرتش از خود وزیر کمتر نبود، مهره کار بلدی بود در دولت روحانی ورزش کشور شرایط خوبش را از دست نمی‌داد و به نابودی کشیده نمی‌شد.
حضور علینژاد نه بر اساس توانایی و شایسته سالاری بلکه به خاطر پشت گرمی های سیاسی است‌.
کاش مجلس، کاش ابراهیم رئیسی، همین ابتدای کار سجادی را مهار کند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15790

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.