آقای آجرلو دیگران حرف زدند، شما عمل کنید | آوای استقلال
3

آقای آجرلو دیگران حرف زدند، شما عمل کنید

  • کد خبر : 15583
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
آقای آجرلو دیگران حرف زدند، شما عمل کنید
از زمان فوت منصور پورحیدری پنج سال می‌گذرد و از طلبش سالهایی به قدمت حضورش در استقلال.

منصور خان در تمام عمرش هر چه داشت برای استقلال گذاشت از مال تا عمر و جوانی اش را،هرگز برای تیم کمتر از پدر نبود و هیچوقت منافع خودش را در نظر نگرفت.
آقای آجرلو شما شاید پیش از آمدنتان به استقلال،طرفدار این تیم نبود اما حالا که روی صندلی مدیریت این تیم نشسته اید،قطعا دل به این اسم مقدس و هواداران پرشورش بستید.پس آبرو و اعتبارش برایتان حائز اهمیت است. حالا که به این تیم آمدید عظمت آن را دریافته اید .
حالا که به خاطر حضور در این تیم میلیونها هوادار کنارتان ایستاده اند و شما محبوبیتی سریع یافتید حتما باید بدانید پشت این محبوبیت آدمهایی پیر شدند تا توانستند استقلال و هوادارانش را حفظ کنند.منصور پورحیدری یکی از پررنگ ترین انهاست.
هر که به این باشگاه آمده و به شهرت و محبوبیتی، به مقبولیت و ثروتی رسیده حتی شما که بعد از ایشان به این تیم راه یافتید و همه آنها که بعد از این هم افتخار حضور در این باشگاه بزرگ را می یابند،مدیون و وام دار منصور خان، اصرخان و بزرگان این تیم هستند.
اگر زحمت ،خون دل و از خود گذشتگی بزرگان استقلال نبود حالا حضور در این تیم موهبت نبود و باعث افتخار نمی‌شد.
هر که پیش از شما آمد، برای کسب محبوبیت نزد هواداران ،خودش را به نام بزرگان این باشگاه چسباند اما هرگز اقدامی برای ادای دین نکرد.دیگران آمدند و برای جمع کردن هواداران گرد خود، وعده به پرداخت حق منصور خان دادند. حقی که تا ابد ادا نمیشود اما طلبش حق خانواده اوست.طلبی که تا بود خودش مدعی آن نبود و اگر زنده بود هنوز هم برای دریافتش اقدامی نمی کرد، اما این شرعا ، اخلاقا و عرفا، دینی است بر گردن شما که حالا مدیرعامل این تیم هستید و میتوانید طلب او را به خانواده اش بدهید. دیگران شعارش را دادند ، شما شعار ندادید اما لطفا عمل کنید و مرد عمل بودنتان را بار دیگر ثابت کنید.
آقای آجرلو برای باشگاه استقلال و برای شخص شما خوب نیست دیگران واسطه شوند تا خانواده منصور خان بتوانند به حقشان برسند. اینکه شما ادب کردید و به رسم بزرگان به مناسبت سالگرد منصور خان با فرزندش علی تلفنی صحبت کردید بسیار خوب و پسندیده است اما کامل نیست لطفا به رسم مردان رفتار کنید!
پرداخت طلب منصور خان به خانواده اش در روزهایی که خودش نیست از وظایف،حرفه ای،جوانمردی،شرعی و اخلاقی شماست!
منتظریم

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15583

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.