آزمون راست آزمایی؛همین امروز قراردادهای سپاهان را فاش کنید! | آوای استقلال
3
ساکت:در نقل و انتقالات متعارف عمل کردیم!

آزمون راست آزمایی؛همین امروز قراردادهای سپاهان را فاش کنید!

  • کد خبر : 13575
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
آزمون راست آزمایی؛همین امروز قراردادهای سپاهان را فاش کنید!
اگر پیشنهاد وسوسه کننده این باشگاه به مسعود ریگی نبود این بازیکن جوان برای جدایی از استقلال هرگز وسوسه نمی‌شد! از طرفی باید از ایشان سوال کرد ملاک مقایسه ایشان برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات، باشگاه های ایرانی است یا باشگاه های متمول حوزه خلیح فارس؟

به گزارش آوای استقلال،چندی قبل مدیرعامل باشگاه پیکان در یک گفت و گو رادیویی از ریخت و پاش های صورت گرفته در فصل نقل و انتقالات انتقاد کرد و برخی تیم های صنعتی را بابت این مساله مورد سرزنش قرار داد، محمد ساکت بابت این اظهارنظر از اکبر محمدی به اتهام نشر اکاذیب به کمیته انضباطی شکایت کرد اما کمیته انضباطی این شکایت را رد کرد و جکم تبرئه مدیرعامل پیکان را صادر کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به رای کمیته انضباطی در نامه ای به کمیته استیناف نوشت:«باشگاه سپاهان در خریدهای خود در بازار نقل و انتقالات کاملا متعارف عمل کرده و در مقایسه با آنچه در خصوص ارقام و اعداد پرداختی رقبا شنیده می‌شود ارقام بسیار کمتری هزینه نموده است.»

ادعای محمدرضا ساکت را می توان یک شوخی خنده دار دانست چون اکثریت قریب به اتفاق اهالی فوتبال خوب می دانند باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سال های اخیر در ردیف گران ترین تیم های حاضر در لیگ برتر قرار داشته حال چگونه باید باور کرد این باشگاه در نقل و انتقالات متعارف عمل کرده است؟

شاید از نظر محمدرضا ساکت، خریدهای پر سر و صدا و استخدام ستاره های لیگ برتر اقدام متعارف به حساب آید اما باید به ایشان یادآوری کرد اگر پیشنهاد وسوسه کننده این باشگاه به مسعود ریگی نبود این بازیکن جوان برای جدایی از استقلال هرگز وسوسه نمی‌شد! از طرفی باید از ایشان سوال کرد ملاک مقایسه ایشان برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات، باشگاه های ایرانی است یا باشگاه های متمول حوزه خلیح فارس؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در شرایط معتقد است که کاملا متعارف عمل کرده اند که اخبار منتشر شده در رسانه چنین چیزی را اثبات نمی کند، با این حال وقتی این ادعا باور پذیر است که این باشگاه بدون مقدمه چینی اقدام به انتشار قرارداد بازیکنان داخلی و خارجی خود کند تا افکارعمومی متوجه شوند ادعای مدیرعامل این باشگاه صنعتی نزدیک به واقعیت است یا ….

البته روش دیگری هم برای راست آزمایی سخنان محمدرضا ساکت وجود دارد که نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور با بررسی قراردادهای مالی این باشگاه از این معادله پیچیده رمزگشایی کند که آیا واقعا سپاهان اصفهان در نقل و انتقالات رفتاری کاملا متعارف داشته است یا اینکه با ریخت و پاش های نجومی اقدام به خرید ستاره های نام آشنای فوتبال ایران کرده است؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=13575

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.