آخرین فرصت ارسلان برای بازی در استقلال؟ | آوای استقلال
0

آخرین فرصت ارسلان برای بازی در استقلال؟

  • کد خبر : 35087
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
آخرین فرصت ارسلان برای بازی در استقلال؟
ارسلان مطهری یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود در نیم‌فصل استقلال را ترک خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، در چند روز اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص نقل‌وانتقالات زمستانی استقلال مطرح شده و جواد نکونام هم اعلام کرده که برای نیم‌فصل دوم به حداقل ۵ بازیکن جدید در ترکیب تیمش نیاز دارند. این درحالی است که همین حالا لیست بازیکنان استقلال پر شده و این تیم برای جذب ۵ بازیکن باید ۵ نفر را کنار بگذارد. اتفاقی که گمانه‌زنی‌ها در خصوص فهرست مازاد سرمربی استقلال را افزایش داده است.

ارسلان گزینه اول جدایی!
یکی از نفراتی که به صورت جدی بحث جدایی‌اش از استقلال به گوش می‌رسد، ارسلان مطهری است. مهاجم محبوب استقلالی‌ها که این فصل زیر نظر نکونام شرایط خوبی ندارد و بسیار بعید است که نیم‌فصل دوم برای استقلال بازی کند. مطهری ابتدای فصل یکی از بازیکنان اصلی استقلال بود و با گلزنی در هفته اول مقابل صنعت‌نفت آبادان به‌نظر می‌رسید قرار است سال خوبی را سپری کند اما حضور گوستاوو بلانکو و عملکرد خوب آرمان رمضانی باعث شد ارسلان به تدریج از ترکیب استقلال خارج شود.

شماره ۷۲ استقلال امسال تنها ۷ بازی برای استقلال انجام داده که ۳ تا از آن‌ها به عنوان بازیکن اصلی بوده است. او در ۲۸۰ دقیقه حضورش یک گل و یک پاس گل داشته که البته هر ۲ در بازی با صنعت‌نفت آبادان در هفته اول بود و از آن موقع دیگر نتوانسته تاثیرگذار باشد.

مطهری در ۶ بازی اخیر استقلال اصلا فرصت بازی هم پیدا نکرده و در بعضی مسابقات حتی در لیست این تیم هم حضور نداشته است. نکونام از زمان بازگشت پیمان بابایی او را هم به مطهری ترجیح داده تا گیتاریست آبی‌ها کاملا از ترکیب دور شود. باتوجه به این شرایط ارسلان مطهری یکی از گزینه‌های اصلی جدایی از استقلال محسوب می‌شود.

تکرار اتفاقات گذشته برای مطهری
این نخستین باری نیست که مطهری در آستانه جدایی از استقلال قرار می‌گیرد. او ابتدای فصل قبل هم با نظر ریکاردو سا پینتو و برای خالی شدن لیست و حضور کاوه رضایی در لیست مازاد قرار داشت ولی حاضر به جدایی نشد. مطهری در ادامه هم با عملکرد خوبی که داشت جایگاهش در ترکیب اصلی استقلال را پس گرفت و به یکی از مهره‌های اصلی این تیم تبدیل شد.

با این حال به نظر می‌رسد این‌بار شرایط مطهری نسبت به فصل قبل هم متفاوت است و او از کمترین شانس برای ماندن در استقلال برخوردار است. گیتاریست آبی‌ها در چند هفته اخیر اصلا فرصت بازی پیدا نکرده که بتواند شرایطش را تغییر دهد و ممکن است پس از مسابقه فردا مقابل پیکان و بدون انجام بازی از جمع استقلالی‌ها جدا شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35087

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.