آخرین خبر‌ها از تغییرات مدیریتی سرخابی‌ها | آوای استقلال
0

آخرین خبر‌ها از تغییرات مدیریتی سرخابی‌ها

  • کد خبر : 37359
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
آخرین خبر‌ها از تغییرات مدیریتی سرخابی‌ها
با وجود زمزمه‌های مطرح شده، فعلاً خبری از تغییر و تحولات مدیریتی در 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس نخواهد بود.

به گزارش آوای استقلال، مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان در طول ۳-۲ سال اخیر درصدد واگذاری سهام ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بودند و فشارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه ممنوعیت مالکیت مشترک تیم‌ها باعث شده تا روند واگذاری سهام سرخابی‌ها سرعت بیشتری به خود گیرد. البته که در این مسیر، کشمکش‌ها و حواشی پرشماری در طول سالیان گذشته به‌وجود آمده اما به نظر می‌رسد که فرآیند واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در حال نهایی‌شدن است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا روز یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ چشم‌انتظار آپلود مدارک باشگاه‌ها در زمینه صدور مجوز حرفه‌ای خواهد بود و در صورتی‌که مدارک لازم در زمینه تفکیک مالکیت آپلود نشود، امکان صدور مجوز حرفه‌ای نخواهد بود. در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به شرکت شستا و سهام باشگاه استقلال به هولدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس مطرح شده که گفته می‌شود فعلاً توافقات نهایی انجام نشده و در این‌باره رایزنی‌ها ادامه‌دار است.

انتخاب طباطبایی و شکوری در آستانه وتو شدن!
مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در شرایطی در تلاش هستند تا اسناد و مدارک مرتبط با فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای را تکمیل کنند که یکی از خبرهای مهم بعد از تغییر و تحولات در وزارت ورزش‌وجوانان و روی کار آمدن کیومرث هاشمی به جای حمید سجادی، بحث تغییر در ساختار مدیریتی ۲ باشگاه بود. جالب آنکه اخیراً مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس هم با هدف ترمیم ساختار هیات‌مدیره برگزار و تصویب شد که حسن طباطبایی و ابراهیم شکوری به ساختار مدیریتی سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شوند اما با مخالفت سازمان خصوصی‌سازی، فعلاً این تغییرات انجام نشده و طباطبایی و شکوری حق امضا ندارند!

درویش سال را در قامت مدیرعامل پرسپولیس به پایان می‌برد
رضا درویش در ماه‌های گذشته در خطر از دست دادن جایگاه خود در قامت مدیرعامل پرسپولیس بعد از نزدیک به ۲ سال فعالیت در این باشگاه بود. حتی در این زمینه گفته می‌شود که رایزنی‌های اولیه از سوی مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان با گزینه‌های جانشینی درویش هم انجام شد اما با توجه به فرآیند واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس، روند تغییرات مدیریتی در این باشگاه تا فروردین‌ماه متوقف شده و فعلاً درویش در سمت خود ابقا شده است. قرار است بعد از تعیین‌تکلیف شرایط مالک جدید، تغییرات در ساختار مدیریتی باشگاه پرسپولیس بررسی شود و احتمال تغییر رضا درویش در ماه‌های ابتدایی سال آینده وجود دارد.

خطیر هم در استقلال ماندنی است
علی خطیر هم که رفته‌رفته به روزهای یک‌سالگی فعالیتش در باشگاه استقلال در قامت مدیرعامل نزدیک می‌شود، در روزهای گذشته مباحثی پیرامون تغییرش به میان آمده بود؛ هر چند که گفته می‌شود با توجه به تغییر و تحولات پرشمار مدیریتی در باشگاه استقلال، فعلاً نظر مسئولان وزارت‌خانه بر تغییر دوباره مدیرعامل نیست. با این وجود شایعاتی درباره انتخاب جانشین برای خطیر تا پیش از پایان سال ۱۴۰۲ مطرح شده بود که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که در شرایطی مشابه، تا پایان فرآیند واگذاری سهام باشگاه استقلال، خبری از تغییر مدیرعامل نخواهد بود و تیم مالکیتی جدید قرار است در زمینه تغییرات و یا عدم تغییرات در ساختار مدیریتی باشگاه تصمیم‌گیری کند که با این اوصاف، خطیر هم فعلاً در سمت خود در باشگاه استقلال ماندنی بوده و کارش را پیش خواهد برود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37359

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.