آجورلو ماهیانه پیشکسوتان استقلال را قطع کرد | آوای استقلال
2
حبیبی در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کرد:

آجورلو ماهیانه پیشکسوتان استقلال را قطع کرد

  • کد خبر : 27758
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۳۵
آجورلو ماهیانه پیشکسوتان استقلال را قطع کرد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مبلغ ناچیزی در سال‌های گذشته از طرف باشگاه استقلال به برخی از پیشکسوتان داده می‌شد و از زمانی که او مدریت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت این مبلغ قطع شد و دیگر به پیشکسوتان داده نشد.

به گزارش آوای استقلال، « گودرز حبیبی» پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: استقلال تیمی که فصل گذشته عنوان قهرمانی را با خلق رکوردهای عالی به نام خود سند زد در این فصل نیز می‌تواند از قهرمانی‌اش دفاع کند به شرطی که ساپینتو شناختش را از تیم و بازیکنان بیشتر کند و به یک ترکیب قطعی دست پیدا کند.
وی افزود:رفتار سایپنتو در کنار زمین تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست، این رفتارها در شان باشگاه بزرگی همچون استقلال نیست،استقلال همواره در فوتبال ایران به شخصیت و بزرگی معروف بوده است و نباید این رفتارها از سوی سرمربی این تیم انجام شود.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ساپینتو به این رفتارهای حاشیه‌ای عادت کرده است و قابل کنترل نیست، اگر به کارنامه او دقت کنید متوجه خواهید شد در تمام تیم‌هایی که مربیگری کرده این رفتارهای حاشیه‌ای را از خود نشان داده است، او هر کجا حضور داشته ۶ ماه و یا نهایت یک سال حضور داشته بعد اخراج شده است.
تصریح کرد:من با مربیان خارجی همچون رایکوف در استقلال کار کرده‌ام، او یک جنتلمن واقعی بود و هیچ وقت به خودش اجازه نمی‌داد که بد رفتاری داشته باشد، او همواره به شخصیت اهمیت می‌داد بعد مسائل فنی را در نظر می‌گرفت و همواره بهترین نتایج را می‌گرفت، رایکوف همیشه ۱ ساعت زودتر در رختکن حضور پیدا می‌کرد و همه چیز را کنترل می‌کرد.
وی تاکید کرد: آجورلو سه شنبه هفته گذشته با پیشکسوتان استقلال در رستوران نزدیک کمپ مرحوم ناصر حجازی داشت و قول‌‌هایی را داد،درباره مسکن و برخی از مسائل قول‌هایی را داد که نمی‌دانیم این قول‌ها عملی شود.وی تماس‌هایی هم با برخی از مدیران گرفت تا کارها روال سریع‌تری به خود بگیرد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:آجورلو در جلسه خطاب به پیشکسوتان استقلال گفت شاید من سال دیگر در استقلال نباشم و می‌خواهم یک یادگاری از خودم بر جای بگذارم که شما از آن بهره‌مند شوید،تا کنون او احترام چندانی به پیشکسوتان استقلال نمی‌گذاشت،مبلغ ناچیزی در سال‌های گذشته از طرف باشگاه استقلال به برخی از پیشکسوتان داده می‌شد و از زمانی که او مدریت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت این مبلغ قطع شد و دیگر به پیشکسوتان داده نشد.شاید باور نکنید اما این مبلغ فقط و فقط ۲۷۰ هزار تومان بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27758

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.