آجورلو خودزنی‌های فتاحی را می‌بیند؟ | آوای استقلال
3
گل رمضانی خطا بود آقای معاون

آجورلو خودزنی‌های فتاحی را می‌بیند؟

  • کد خبر : 22379
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
آجورلو خودزنی‌های فتاحی را می‌بیند؟
بعد از شکست مقابل نساجی بسیاری از باتجربه‌ها و استخوان خردکرده‌های باشگاه استقلال از مربیان، بازیکنان و مسئولان این تیم خواستند آرامش را به اردوی این تیم بازگردانند تا استقلال در لیگ لطمه نبیند.

به گزارش آوای استقلال، این درخواست با توجه به سوابق استقلال در سال‌های گذشته و از دست دادن جام قهرمانی به‌دلیل رسوخ حواشی بی‌دلیل هم نیست اما در کمال ناباوری می‌بینیم که همچنان برخی مسئولان باشگاه استقلال با اظهارات خود آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و بی‌جهت برای استقلال حاشیه می‌سازند.
سعید فتاحی که سوابق چندان روشنی در دوران حضورش در سازمان لیگ نداشت و بارها هواداران استقلال با او وارد تنش شده بودند با حضور مصطفی آجورلو به‌عنوان یکی از معاونین مشغول به کار شده است. درحالی که انتظار می‌رفت فتاحی دیگر به مانند گذشته با اظهارات نامناسب برای حوزه جدید کاری حاشیه درست نکند اما شاهدیم که این شخص در هفته‌های اخیر تبدیل به یکی از سوژه‌های داغ برای برخی رسانه‌ها شده تا از او تیترهای حاشیه‌ساز بگیرند.
به تازگی فتاحی دوباره علیه داوری موضع‌گیری کرده است. این رفتار درحالی تعجب خانواده استقلالی‌ها را به همراه داشته که خود مجیدی نیز قبل از بازی با نساجی گفته بود از مسئولان باشگاه می‌خواهد دیگر بیانیه ندهند و موضع‌گیری نداشته باشند. فتاحی اما بدون اینکه حال و هوای متزلزل و شکننده این روزهای استقلال را مورد توجه قرار دهد دوباره علیه داوران مصاحبه کرده است. او در اظهاراتی عجیب چنین گفته است: «مقصر اصلی شکست استقلال و ناداوری در فوتبال ایران، بی‌تدبیری مسئولان گذشته و حال فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است که نتوانسته‌اند سیستم VAR را وارد فوتبال کنند. با شرایطی که وجود دارد، نگران مسابقات حساس در لیگ برتر هستیم.»
فتاحی درحالی فدراسیون فوتبال و دیگر عوامل را مقصر باخت این تیم دانسته که در همین بازی با نساجی به استناد تصاویر و فیلم‌های منتشره مشخص شد که آرمان رمضانی روی جانملکی خطا کرده و گل استقلال به درستی از سوی داور عرب براقی مردود اعلام شده است. سؤال این است که چرا فتاحی اطلاعات خود را درباره چنین صحنه‌هایی به روز نمی‌کند و دنبال حقیقت نمی‌گردد تا اظهارات غیرواقعی را بیان نکند و این‌گونه بهانه دست رقیبان ندهد؟!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22379

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.