آتش زیر خاکستر شعله ور شد/ وقتی حامی مددی کنار سجادی نشست! | آوای استقلال
4

آتش زیر خاکستر شعله ور شد/ وقتی حامی مددی کنار سجادی نشست!

  • کد خبر : 11721
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
آتش زیر خاکستر شعله ور شد/ وقتی حامی مددی کنار سجادی نشست!
صحبت های روز گذشته فرهاد مجیدی نشان داد آتشی که در استقلال به نظر می رسید خاکستر شده باشد، دوباره شعله ور شده است و این آتش اختلاف های درون باشگاه را به خوبی نشان داد.

به گزارش آوای استقلال، ابتدا مقدمه ای به گذشته داشته باشیم، پس از اینکه اختلاف بین احمد مددی، مدیر کارگزار استقلال با مجیدی نمایان شد، سرمربی استقلال بارها به انتقاد از آنها پرداخت. مدیرعامل استقلال بارها از مجیدی خواست برای اینکه کارگزار را در کنار خود داشته باشد باید از او حمایت کند. سرمربی استقلال برای اینکه در نقل و انتقالات کارها پیش برود به یکباره مسیر اختلاف را به سمت تقدیر و تشکر از مددی و مدیر کارگزار برد!

صحبت های دیروز مجیدی اما نشان می داد که این اتفاقات صرفا نمایشی بوده و پروژه تخریب همچنان ادامه دارد. مددی به واسطه حضور مهدی علی‌نژاد در معاونت وزارت ورزش و جوانان روی صندلی مدیریت تکیه داده است. با حضور حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان، هواداران استقلال چشم به راه تغییرات در مدیریت بودند اما زمانی که در دیدار ایران و سوریه علی نژاد کنار سجادی نشست این گمانه زنی ها کمی رنگ باخت.

البته ناگفته نماند بسیاری در حال فشار به سجادی برای تغییر مددی از روی صندلی مدیریت هستند و شاید در صورت ناکامی استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این تغییرات انجام شود، اما مهم ترین مسئله برای استقلال و هوادارانش عدم تقویت تیم پس از جدایی چند مهره سرشناس از جمله مهدی قایدی است. هیئت مدیره و مددی مصوب کرده بودند در صورت جدایی قایدی برای مجیدی بازیکن خارجی بگیرند، اما این اتفاق نیفتاد. شیمبا که با استقلال توافق کرده بود به یکباره به دلیل عدم پرداخت پیش قسط اول مسیر مذاکرات را تغییر داد. برای جووینکو بازیکن سابق الهلال نیز مبلغی در نظر گرفته شد که مشخص بود این بازیکن ایتالیایی با این ارقام به استقلال نمی آید.

تنها ۹ روز به بازی با الهلال باقی مانده است، اگر استقلال مقابل تیم متمول و بازیکنان گرانقیمت این تیم شکست بخورد یا نتیجه بدی بگیرد چه کسی پاسخگو است؟ مطمئنا کسی پاسخگو نخواهد بود، چون در سال های گذشته کسی پاسخ نداده که امروز توقع برود کسی پاسخ بدهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11721

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.