آبی‌ها برای صدرنشین‌ماندن چهره عوض می‌کنند! | آوای استقلال
0

آبی‌ها برای صدرنشین‌ماندن چهره عوض می‌کنند!

  • کد خبر : 38240
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
آبی‌ها برای صدرنشین‌ماندن چهره عوض می‌کنند!
جواد نکونام در غیاب 2 مهره کلیدی استقلال، کار سختی برای چینش ترکیب اولیه تیمش دارد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در قامت تیم صدرنشین لیگ بیست‌وسوم کارش را پیش می‌برد و در حالی آبی‌پوشان پایتخت با ۴۷ امتیاز در رتبه نخست نام‌شان به چشم می‌خورد که آن‌ها بعد از توقف هفته گذشته برابر مس رفسنجان، حالا پرسپولیس را در فاصله یک‌قدمی خود می‌بینند. همین مسئله باعث شده تا برای تمدید دوران صدرنشینی و آسوده خیالی برای حفظ موقعیت اول جدول، آبی‌پوشان پایتخت راه چاره‌ای جز شکست دادن آلومینیوم در اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر نداشته باشند.

آبی‌ها در حالی روز گذشته عازم اراک شدند که برای مسابقه با آلومینیوم، دستِ جواد نکونام برای چینش ترکیب مورد علاقه‌اش بسته است؛ چرا که آرمین سهرابیان به دلیل محرومیت نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود و مصدومیت شدید به‌وجود آمده برای مهدی مهدی‌پور هم باعث شده تا نام این هافبک خلاق هم از فهرست آبی‌ها کنار برود و کوین یامگا هم که به مانند هفته‌های اخیر، تا پایان فصل جایی در فهرست استقلال نخواهد داشت و به نظر می‌رسد در غیاب این بازیکنان، سیمای ترکیب استقلال تغییرات محسوسی داشته باشد.

در انتظار بازگشت دوباره مدافع برزیلی
حسین حسینی در فصل جاری به گزینه بدون‌جانشین خط دروازه استقلال تبدیل شده و به نظر می‌رسد که در مسابقه امشب هم او از دروازه آبی‌ها حراست می‌کند. در قلب خط دفاع با توجه به محرومیت سهرابیان، به نظر می‌رسد و البته عملکرد دفاعی آبی‌ها در دیدار قبلی مقابل مس رفسنجان، به نظر می‌رسد که تغییرات اساسی در راه خواهد بود و احتمالاً به جای مثلث آرمین سهرابیان، روزبه چشمی و ایمان سلیمی، جواد نکونام به رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی فرصت بازی می‌دهد.

ماشاریپوف در خط هافبک ماندنی است؟
امید حامدی‌فر و زبیر نیک‌نفس گزینه‌های حضور در خط هافبک استقلال در نقش هافبک دفاعی هستند که احتمال می‌رود حامدی‌فر امشب در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار گیرد. در کنار حامدی‌فر، احتمالاً آرش رضاوند متمایل به سمت زمین خودی بازی خواهد کرد و با توجه به نمایش درخشان جلال‌الدین ماشاریپوف، به نظر می‌رسد که این ستاره ازبک در قامت هافبک بازی‌ساز در ترکیب استقلال کارش را دنبال می‌کند. میلاد فخرالدینی با توجه به عدم آمادگی ۱۰۰درصدی صالح حردانی، گزینه اصلی حضور در پست وینگ‌بک راست استقلال است و احتمالاً فخرالدینی برابر تیم سابق خود از ابتدا به میدان می‌رود و ابوالفضل جلالی هم گزینه حضور در پست وینگ‌بک چپ استقلال محسوب می‌شود.

بلانکو به دنبال درخشش دوباره
جواد نکونام در بازی قبلی مقابل مس رفسنجان تصمیم گرفت تا همزمان از جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی در ترکیب تیمش استفاده کند که حضور همزمان این ۲ ستاره باعث افزایش چشمگیر توان تهاجمی آبی‌ها شد. به نظر می‌رسد که در مسابقه امشب هم این اتفاق رخ خواهد داد و در کنار حضور ماشاریپوف در خط هافبک، احتمالاً مهرداد محمدی در نقش مهاجم سایه کارش را پیش می‌برد و گوستاوو بلانکو هم که در بازی قبلی ستاره استقلال بود، در قامت مهاجم هدف در ترکیب آبی‌ها حضور پیدا می‌کند و امیدش به این است که بتواند بار دیگر در خط حمله استقلال بدرخشد.

ترکیب احتمالی استقلال تهران برابر آلومینیوم اراک
حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، میلاد فخرالدینی، ابوالفضل جلالی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38240

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.