نوازی: اگر مشکل درست نکنند، استقلال می‌تواند قهرمان شود/دربی آخرسال بازی سرنوشت سازی است | آوای استقلال
3

نوازی: اگر مشکل درست نکنند، استقلال می‌تواند قهرمان شود/دربی آخرسال بازی سرنوشت سازی است

  • کد خبر : 21050
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
نوازی: اگر مشکل درست نکنند، استقلال می‌تواند قهرمان شود/دربی آخرسال بازی سرنوشت سازی است
هافبک اسبق استقلال گفت: این تیم شرایط خوبی دارد و اگر برایش مشکلی درست نکنند، می‌تواند قهرمان شود.

به گزارش آوای استقلال، در مورد برد استقلال مقابل فجرشهید سپاسی شیراز در هفته نوزدهم لیگ برار اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم خوب است و ان‌شاالله روز به روز هم بهتر می‌شود. حساسیت‌های این بازی به خاطر شرایط جدول و همچنین حواشی اخیری که به خصوص پیرامون مرادمند و یزدانی به وجود آمد، بیشتر شد.

وی افزود: چون این بازی، آخرین بازی هفته بود استقلال به دنبال برد تا فاصله خودش را در صدرجدول با رقیبان بیشتر کند. خداراشکر این اتفاق افتاد. با وجود اینکه فجرسپاسی هم خیلی بسته بازی می‌کرد و چشم به ضدحملات داشت، اما استقلال در نیمه اول هم ۲ موقعیت صددرصد گل به دست آورد که متاسفانه تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم هم سلمانی با هوشیاری در موقعیت قرار گرفت و ضربه آخر را خوب زد تا دروازه حریف باز شود.

نوازی تصریح کرد: در کل بازی بدی نبود. هرچند غیبت مرادمند و یزدانی کمی شرایط تیم را به هم ریخته بود. احساسم این است که استقلال در خط جلو می‌تواند با نظم بهتری بازی کند. در لحظه‌های آخر و پاس‌های آخر عجله می‌کنند. همه مهاجمان می‌خواهند گلزنی کنند اما با کار تیمی می‌توان قشنگ تر به گل رسید. به هرحال استقلال سه امتیاز را گرفت با رقبا فاصله ایجاد کرد. در هفته‌های آینده بازی‌ها برای استقلال سخت‌تر می‌شود چون کم کم به آخر فصل نزدیک می‌شویم. همه تیم‌ها می‌خواهند نتیجه بگیرند و بازی‌ها حساس‌تر می‌شود.

هافبک اسبق استقلال در مورد اینکه این تیم از نظر نتیجه گیری شرایط خیلی خوبی دارد اما انتقاداتی به نوع بازی آن می‌شود و برخی معتقدند زیبا بازی نمی‌کند، گفت: از نظر نتیجه گیری خوب است اما از نظر فنی مقداری خوب نیست. کادرفنی باید بداند که مشکل کجاست. آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که مثلا تاکتیک را تغییر بدهند.

وی افزود: با اینحال فوتبال کشور ما همین است و این شرایط برای خیلی از تیم‌ها به وجود می‌آید. ممکن است روزی خوب و روزی بد باشید. ممکن است در یک بازی با یک برنده شوید، در یک بازی نیمه اول را با سه گل تمام کنید اما در آخر نتیجه مساوی شود. در کل استقلال از نظر روحی شرایط خیلی خوبی دارد. خوب نتیجه می‌گیرد و اگر برایش مشکلی ایجاد نکنند، به امید خدا می‌تواند قهرمان شود.

نوازی در مورد اینکه آیا استقلال امسال پتانسل قهرمانی دارد، اظهار داشت: به هرحال هر هدفی سختی‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم بچه‌های استقلال از پس این امتحان بر بیایند و صدرجدول را تا آخر فصل حفظ کنند. ان‌شاالله در بازی‌های باقی مانده هم نتایج خوبی بگیرند تا قهرمانی را کسب کنند. اگر برای استقلال مشکل ایجاد کنند کار سخت می‌شود اما اگر اعضای تیم آرامش خودشان را حفظ کنند می‌توانند قهرمان شوند.

پیشکسوت استقلال گفت: به عنوان مثال چطور نامه سربازی مرادمند و یزدانی وسط فصل می‌آید؟ مگر اول فصل چک نمی‌کنند؟ مگر از دانشگاه یا نظام وظیفه نامه نمی‌گیرند؟ نمی‌دانم. امیدوارم هرکسی کار خودش را انجام بدهد. مسلما مجموعه استقلال تلاش می‌کند تا نتایج خوبی بگیرند.

وی در مورد اینکه پس از سال‌ها، استقلال و پرسپولیس بدون حضور سایر تیم‌ها رقابتی نزدیک برای قهرمانی دارند، اظهار داشت: این رقابت همیشه وجود داشته، درست است چندسالی این شرایط وجود نداشت اما استقلال و پرسپولیس در زندگی مردم هستند. چه بخواهیم چه نخواهیم. اگر حواشی این دو تیم کم شود قطعا هرسال این اتفاق برایشان می‌افتد. استقلال چندسالی شرایط مدیریتی خوبی نداشت و کمی به هم ریخته بود اما حالا با آمدن مصطفی آجورلو این شرایط درست شده و توقع هواداران این است که بازیکنان آرامش خودشان را حفظ کنند و نتیجه بگیرند.

نوازی در مورد دربی آخرسال عنوان کرد: بازی خیلی سخت و دشواری برای هر دو تیم خواهد بود. قطعا بازی سرنوشت سازی برای هر دو است. ان‌شاالله نتیجه خوبی برای استقلال رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21050

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.