لیاقت خیلی از بازیکنان فعلی استقلال پوشیدن پیراهن تیم ملی است | آوای استقلال
5
نیکبخت واحدی در گفتگو با آوای استقلال:

لیاقت خیلی از بازیکنان فعلی استقلال پوشیدن پیراهن تیم ملی است

  • کد خبر : 20244
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲:۱۸
لیاقت خیلی از بازیکنان فعلی استقلال پوشیدن پیراهن تیم ملی است
نیکبخت واحدی معتقد است رنگی کردن اردوی تیم ملی به سود هیچکس نیست.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی با برتری مقابل عراق اظهار داشت: باز هم قدرت تیم ملی فوتبال ایران در آسیا ثابت شد چرا که در نبود بسیاری از بازیکنانی که برای ما ستاره هستند اما به خاطر ابتلا به کرونا نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، باز هم توانستیم حریف را شکست داده و راهی جام‌جهانی بشویم البته شاید یک برد کم گل به دست آمد اما توانستیم راحت تر این صعود را جشن یگیریم و بابت این موضوع به ملت شریف ایران و بازیکنان باغیرت تیم ملی که با جان و دل از پیراهن تیم ملی و قداست آن دفاع می‌کنند تبریک می گویم.
وی ادامه داد: این حجم از خوشحالی و شادمانی لیاقت مردم ایران است و امیدوارم باز هم این اتفاقات در ادامه برای فوتبال ایران رخ داده و به خصوص در جام جهانی شاهد جشن اصلی و عمومی مردم ایران در روزهایی باشیم که انشالله کرونا هم از بین رفته باشد.

نیکبخت واحدی درباره اینکه به نظر می‌رسد تیم ملی نشان داده از لحاظ فوتبالی از آسیا بسیار سرتر است گفت: بله واقعاً فراتر از آسیا هستیم اما از لحاظ زیرساخت، امکانات، پشتیبانی، حمایت و خیلی از مسائل دیگر از آسیا عقب هستیم و فقط داریم روی ظرفیت و پتانسیل بازیکنان مان نتیجه می گیریم و از لحاظ امکاناتی یکی از ضعیف ترین فدراسیون‌ها و تیم‌های ملی را داریم.
وی تاکید کرد: به نظر می رسد تیمی که به این راحتی به جام جهانی رفته آن هم با این کادر فنی و بازیکنان قابل و ارزشمند، انگار هضم این موضوع یک مقدار برای مسئولان ما سخت است و انگار خودمان دوست داریم همیشه دست به دعا بشویم و کار صعودمان به به اما و اگر بکشد. من اصلاً به اشخاص کاری ندارم و هر کسی برای تیم ملی زحمت می‌کشد قابل احترام است، از تدارکات گرفته تا مربی بزرگ یا مربی داخلی. برای ما مهم پرچم و قداست تیم ملی است که باید حفظ بشود اما برخی فکر می‌کنند تیم‌ملی ارثیه پدری آنهاست و نمیدانم چرا چنین تفکراتی دارند.
پیشکسوت فوتبال ایران یادآور شد: در این دوره های اخیر اولین باری بود که خیلی راحت به جام جهانی رفتیم حتی نسبت به دوره کی‌روش، هر چند کی‌روش هم برای تیم ملی خیلی زحمت میکشید اما نسبت به سال‌های گذشته در حالی که هنوز ۳ هفته دیگر باقی مانده صعودمان قطعی شد. کدام دوره ما اینطور به جام جهانی رفتیم؟
نیکبخت واحدی تصریح کرد: اگر ما حرفه ای هستیم این طور موفقیت‌ها باید برای ما عادت بشود و از الان به بعد دیگر نباید فقط به فکر صعود به جام جهانی باشیم بلکه باید با یک برنامه‌ریزی، حمایت و پشتیبانی خوب بتوانیم به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم. دیگر آسیا برای ایران خیلی کوچک شده و ما باید دنبال حریفانی بگردیم که بالاتر از آسیا در سطح ما باشند و مشکلات و موانع را از پیش روی تیم ملی برای صعود به مرحله دوم جام جهانی برداریم.
بازیکن اسبق استقلال درباره اینکه آیا او هم قبول دارد که در تیم ملی به رنگ ها بها داده شده و در این میان رنگ آبی کمتر دیده می‌شود و این موضوع همیشه ناراحتی و نگرانی استقلالی ها را در پی داشته است گفت: در زمان گذشته واقعاً خودمان این رنگی بازی و مرزبندی ها را می دیدیم اما دوست ندارم خیلی در این مورد صحبت کنم تا خاطره خوبی که در ذهن مردم مانده و خوشحالی آنها را خراب کنم اما به نظر من لیاقت خیلی از بازیکنان فعلی استقلال پوشیدن پیراهن تیم ملی است مخصوصاً مدافعانی که در فصل جاری رکوردهای زیادی را به ثبت رساندند و تیم را بدون شکست قهرمان نیم‌فصل کردند. حتی بازیکنانی مانند دانشگر نیز می‌توانستند به تیم ملی دعوت شود و در لیست اسکوچیچ باشند اما در هر صورت رنگی کردن لیست یا اردوی تیم ملی هیچ سودی برای تیم ملی ندارد. درست است که تیم‌های بزرگی در کشور داریم اما مربی تیم ملی باید همواره شایسته ترین و بهترین نفرات را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20244

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.