طرح نابودی استقلال توسط سازمان خصوصی سازی! | آوای استقلال
3

طرح نابودی استقلال توسط سازمان خصوصی سازی!

  • کد خبر : 20847
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
طرح نابودی استقلال توسط سازمان خصوصی سازی!
سازمان خصوصی در ادامه تصمیم گيري های بحث برانگیز و جنجالی خود حالا بدون هیچ مقدمه ای دو تیم پایتخت را ارزش گذاری کرده است.

به گزارش آوای استقلال، بر اساس این ارزش گذاری استقلال با قدمتی بیشتر، چهار حضور در فینال آسیا و دو قهرمانی در آسیا، دو هزار و هفتصد و هشتاد میلیارد و پرسپولیس با قدمت کمتر نسبت به استقلال و تنها دو بار حضور در فینال آسیا(بگذریم از اینکه آن دو بار هم در دوره سلطانیفر بود) سه هزار و دویست میلیارد !

سازمان خصوصی سازی در ادامه بی کفایتی هایش در بخش خصوصی اینبار قصد دارد استقلال و هوادارانش را با خاک یکسان کند.
سازمان خصوصی سازی باید توضیح دهد بر اساس چه معیاری تیمها را ارزش گذاری کرده است؟
ارزش برند باشگاه را چه معیارهایی تعیین میکند؟
نگاه رنگی فربه شده ها از پول و از جیب مردم که در بخش خصوصی سازی نشسته اند و نانشان در جیب و خون مردم است؟
آیا استقلال که هر گاه، هر باشگاهی پس از قهرمانی اش در قاره اقدام به انتشار اسامی قهرمانان قاره ها می کند، نامش در لیست قرار دارد و اسم ایران به واسطه نام استقلال می درخشد، دلیلی بر برتر و معتبر بودن برندش نیست؟

شما اگر چیزی غیر از پول برایتان مهم بود،اگر به وطن عِرق و تعصب داشتید باید به تیمی که در دنیا ایران را سربلند کرده ، بیشتر از این بها می دادید اما افسوس که هیچ خبری از عرق و تعصب وجود ندارد.

آیا تیمی که ثروتمند ترین تیم جهان بعد از رئال مادرید بوده و اموالش تصاحب شده باید حالا توسط بی کفایتها اینگونه در رتبه دوم قرار بگیرد؟
دشمنی شما با استقلال و نگاه رنگی تان باعث این اشتباه بزرگ و نابخشودنی شده، یا بی اطلاعی تان از فوتبال، تحت فشار از بیرون این تصمیم اتخاذ شده یا با اراده و اختیار کامل، مهم نیست آنچه واضح و مشخص است اینست که استقلال را ارزانتر و با قیمت پایین تر واگذار می‌کنید که آدمهای متمول تر پرسپولیس را بخرند. وقتی بابت خرید چیزی بیشتر هزینه کنی تمام تلاشت را برای حفظ و نگهداری آن انجام می‌دهید.
استقلال را ارزانتر می فروشید که با کمترین فشار مالی دست به دستش کنند و طی چند سال منحل شود، به همین راحتی!
پروژه نابودی استقلال توسط چه شخص یا اشخاصی نوشته شده را نمی‌دانیم (شاید سلطانیفر و پسرش هم نقشی در این ماجرا داشته باشند) ولی انچه واضح و مشخص است این است که بخش خصوصی سازی کلنگ نابودی این تیم بزرگ و مردمی را به زمین زده و دیری نخواهد گذاشت. آدمهای ورشکسته به امید وام و زنده نگهداشتن بیزینسشان، برای خرید استقلال پا پیش می‌گذارند، وام را می‌گیرند، بیزینسشان را جان می‌دهند و استقلال را رها می‌کنند.
مگر کم از این اتفاقات افتاده است؟

اینجا اگر هواداران استقلال تمام قد ایستادگی نکنند ، اعتراض خود در چارچوب قانون را به متولیان امر نشان ندهند و جدی، مستمر و پرشور مطالبه گری نکنند باید همین امروز فاتحه تیمشان را بخوانند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20847

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.