رضایی عالی بود اما نظم دفاع تیمی استقلال ستودنیست | آوای استقلال
3
حمیدرضا بابایی در گفت و گو با آوای استقلال:

رضایی عالی بود اما نظم دفاع تیمی استقلال ستودنیست

  • کد خبر : 20689
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
رضایی عالی بود اما نظم دفاع تیمی استقلال ستودنیست
حمیدرضا بابایی معتقد است تداوم همکاری با مظاهری از همان اول فصل اشتباه محض بود.

حمیدرضا بابایی دروازه بان استقلال درباره بازی دیشب تیم های استقلال و پیکان از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی در گفت و گو با آوای استقلال اظهار داشت: بازی سختی بود و همیشه مسابقات جام حذفی از زمانی که به صورت تک بازی انجام می شود حساسیت‌های خاص خودش را دارد چرا که هر بازی حکم فینال و گرفتن یک جام خیالی را دارد و همه تیم ها امیدوار می شوند که بتوانند با پیروزی به کسب سهمیه آسیا و جام امیدوار شوند.
وی ادامه داد: به همین دلیل بازی با پیکان هم سخت بود و خیلی متفاوت تر از دیدار مقابل این تیم در لیگ برتر دنبال شد و دیدید که جوانان پیکان در این دیدار نترس و با چه انگیزه‌ای مقابل استقلال ظاهر شدند و چه بسا اگر رضایی در درون دروازه نبود برای نخستین شکست استقلال در فصل جاری یک باخت پرگل به ثبت می‌رسید.
بابایی تاکید کرد: رضایی در این دیدار خوب کار کرد ضمن اینکه نباید از نظم و حوصله کادرفنی و بازیکنان استقلال در این دیدار چشم‌پوشی کرد که صبورانه و با فکر به بازی ادامه دادند و تک گل برتری را به ثمر رساندند و در نهایت صعود کردند.
پیشکسوت استقلال درباره درخشش علیرضا رضایی در این بازی گفت: در درجه اول اخلاق خوب این بازیکن به چشم می‌آید و این اخلاق می تواند پله ترقی برای رضایی و پیشرفت او باشد ضمن اینکه این دروازه بان بسیار جوان است و حالا که در درون دروازه استقلال ایستاده، مسئولیت سنگینی دارد که تا اینجای کار از پس آن موفق بر آمده است.
وی افزود: این عامل یعنی اخلاق خوب نشان می دهد که شاید بعدها بتواند به نفع گلری مثل رضایی باشد تا دیگر شاهد درگیری دروازه‌بان‌ها در استقلال نباشیم. به طور مثال این عامل می‌تواند از درگیری های احتمالی و جار و جنجال های همیشگی بین رضایی با دروازه بان اول امروز استقلال یعنی حسینی و یا دروازه بان های فصول بعدی این تیم حالا هر کسی که می‌خواهد باشد جلوگیری کند این در حالی است که هر چقدر در تیم رفاقت‌ها نزدیکتر باشد این موضوع می‌تواند هم به خود بازیکنان کمک کند و هم آنها ا از موفقیت هایی که به وجود می‌آید لذت خواهند برد.
بابایی با بیان اینکه رضایی با وجود سن کم بسیار پخته می کند تاکید کرد: این موضوع یک اما دارد و آن اما این است که الان شرایط استقلال در کار دفاعی تیمی به قدری خوب است که دروازه‌بان‌های این تیم می توانند با گرفتن تک موقعیت‌ها در حد یک ستاره خودشان را نشان بدهد این در حالی است که الان دفاع تیمی استقلال بسیار با نظم و با کلاس بازی می کند و تک تک بازیکنان در این تیم روی فرم و در چشم هستند اما چون گلر تک است بیشتر دیده می شود.
پیشکسوت استقلال در پایان درباره اینکه به نظر می رسد با درخشش رضایی دیگر جدایی گلری مثل رشید مظاهری به چشم نیاید اظهار داشت: واقعا همین طور است، فکر نکنید استقلال دچار دردسر می شود، به نظرم تداوم همکاری مظاهری با داشتن حسینی و گلر جوان و خوبی مثل رضایی از همان ابتدای فصل اشتباه بود چون در فرهنگ ورزش ایرانی، ما جنبه این مسائل را نداریم که بخواهیم گلر تاپ را نیمکت‌نشین کنیم چون اصولاً حتی یک ذره تحملش را نداریم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20689

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.