رد پای راکی در قهر سخندان! | شائبه دخالت خداداد افشاریان در چینش داوران | آوای استقلال
4

رد پای راکی در قهر سخندان! | شائبه دخالت خداداد افشاریان در چینش داوران

  • کد خبر : 18903
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
رد پای راکی در قهر سخندان! | شائبه دخالت خداداد افشاریان در چینش داوران
برخی شنیده ها پشت پرده قهر سرپرست دپارتمان داوری را روایت می کند

به گزارش آوای استقلال، شنیده ها از فدراسیون فوتبال می گوید دلیل اختلاف رضا سخندان و خداداد افشاریان احتمالا دخالت رییس کمیته داوران یعنی خداداد افشاریان در چینش داوران است. گویا عباس راکی در تماس با رضا سخندان از سرپرست دپارتمان داوری قضاوت یک بازی لیگ برتری را درخواست می کند. این خواسته راکی با مخالفت رضا سخندان مواجه می شود و سرپرست دپارتمان به داور خوزستانی اعلام می کند او با تماس تلفنی به هیچ داوری بازی نمی دهد و چیدمان باید بر اساس معیارهای فنی باشد. با مخالفت سخندان، عباس راکی این بار از خداداد افشاریان می خواهد بازی لیگ برتری به او بدهند. این بار عباس راکی پاسخ مثبت می گیرد و به نظر می رسد با همین تماس قضاوت بازی ذوب آهن – فجرسپاسی در هفته سیزدهم لیگ برتر به عباس راکی سپرده می شود.

اخباری که از راهروهای فدراسیون فوتبال رسیده همچنین از یک اختلاف دیگر پرده برمی دارد. گویا قضاوت یک بازی لیگ دویی را به تیم داوری شهر یاسوج می دهند. از آنجا که نمره این تیم داوری پایین بوده، رضا سخندان بازی را از این تیم داوری می گیرد اما در واکنش به این تصمیم، خداداد افشاریان قضاوت یک بازی حساس تر را به این تیم داوری می دهد.

هنوز رضا سخندان دلیل قهر و دلخوری اش که منجر به غیبت او در محل کارش شده را بیان نکرده اما طبق شنیده ها قضاوت دادن به عباس راکی در هفته سیزدهم لیگ برتر و همچنین ابلاغ برای تیم داوری یاسوجی دلیل قهر سرپرست دپارتمان داوری بوده است. البته پیش از این نیز کامرانی فر و سخندان در محافل خصوصی گلایه هایی از دخالت خداداد افشاریان در چیدمان داوران داشتند اما این گلایه ها هنوز علنی نشده است.

باید دید حسن کامرانی فر در ادامه می تواند به هدف خود یعنی حل کردن اختلاف میان رییس کمیته داوران و سرپرست دپارتمان داوری برسد؟

متاسفانه چیدمان داوران در لیگ برتر و لیگ آزادگان پشت پرده عجیبی دارد که به مرور در طرفداری به این روابط مشکوک می پردازیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18903

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.