پاشازاده: اعتمادبه‌نفسی که خط دفاعی استقلال دارد، خط حمله‌ آن ندارد/ مرادمند جسورتر باشد، به تیم ملی دعوت می‌شود | آوای استقلال
3

پاشازاده: اعتمادبه‌نفسی که خط دفاعی استقلال دارد، خط حمله‌ آن ندارد/ مرادمند جسورتر باشد، به تیم ملی دعوت می‌شود

  • کد خبر : 18895
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
پاشازاده: اعتمادبه‌نفسی که خط دفاعی استقلال دارد، خط حمله‌ آن ندارد/ مرادمند جسورتر باشد، به تیم ملی دعوت می‌شود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت، تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی به همان اندازه که در خط دفاع عملکرد خوبی داشته است، هنوز در امر گلزنی مشکلاتی دارد.

به گزارش آوای استقلال، مهدی پاشازاده درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیمی که گل نخورد، خیلی خوب است، ولی فاصله امتیازی تیم‌ها طوری نیست که بتوان با اطمینان صحبت کرد. هنوز هیچ تیمی نتوانسته است اقتدار لازم را داشته و مدعی اصلی باشد. اینکه استقلال در صدر جدول قرار دارد، خوب است، ولی هنوز در امر گلزنی مشکلاتی دارد. اعتمادبه‌نفسی که خط دفاعی استقلال دارد، متأسفانه در خط حمله‌ آن دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه کادر فنی هر تیمی استراتژی خاص خودش را دارد، تصریح کرد: خیلی مهم است که بدانیم استقلال تا پایان فصل با این استراتژی دوام می‌‌آورد یا نه. برخی تیم‌ها خط حمله خوبی دارند، به طوری که اگر دو گل بخورند، چهار گل می‌زنند. این شرایط مطمئن‌تر است، چرا که هر زمان اراده کنند، گل می‌زنند، ولی زمانی که گل نخورید، می‌شود بازی اقتصادی. استقلال در دیدار با فولاد خوزستان به دروازه حریف کمتر نزدیک شد و از روی شوت ۴۰ متری به گل رسید.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که تفکرات گابریله پین مربی ایتالیایی چقدر در روند دفاعی استقلال تأثیرگذار بوده است، گفت: قطعاً بی‌تأثیر نیست. سیستم دفاعی ایتالیایی‌ها معروف است. نمی‌گویم تفکرات پین این مدلی است، ولی استقلال هم مهره‌های خوبی در خط دفاعی دارد، نفراتی که تا به اینجای مسابقات عملکرد خوبی داشته‌اند. با وجود این شرایط، نمی‌توان گفت استقلال مدعی قهرمانی است، چون با دو تساوی و پیروزی رقیبان، جابه‌جایی زیادی در جدول صورت می‌گیرد. استقلال این هفته با آلومینیوم در اراک بازی دارد، در صورتی که پرسپولیس با تراکتور بحران‌زده و سپاهان با پدیده مشهد بازی خواهند کرد. بنابراین، هر هفته امکان دارد ورق برای هر تیمی برگردد.

پاشازاده در مورد اینکه کدام بازیکن در خط دفاعی شبیه مدل او در دوران بازیگری‌اش بازی می‌کند، یادآور شد: هر چهار مدافع استقلال خوب هستند، ولی سبک بازی‌شان متفاوت است. دقیقاً نمی‌توانم بگویم کدام یک از آنها شبیه من بازی می‌کند. زمانی که بازی می‌کردم برخی مواقع هافبک بودم و حتی در خط حمله هم حضور داشته و نفوذ می‌کردم. سبک فوتبال آن موقع با الان تفاوت دارد.

وی راجع به اینکه چه بازیکنی از استقلال شایستگی دعوت به تیم ملی را دارد، گفت: اگر محمدحسین مرادمند بتواند تمرکزش را بیشتر کرده و یک مقدار جسورتر و جاه‌طلب بازی کند، می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد بازیکنان خارجی این تیم خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنی از کشور دیگر می‌آید، باید ۳۰ درصد بهتر از داخلی‌ها باشد. ما این موضوع را هنوز ندیده‌ایم. این دو بازیکن (یامگا و ژستد) بد نیستند، ولی باید قراردادشان را دید و بررسی کرد حضور آنها چقدر خرج برداشته‌اند و چه عملکردی نشان داده‌اند. مشکلات بازیکنان خارجی بیشتر از داخلی‌هاست.

پاشازاده درباره کنار گذاشتن رشید مظاهری از استقلال گفت: اگر باشگاه و بازیکن شفاف‌سازی کنند، می‌توان گفت مشکل کجاست. مظاهری جزو دروازه‌بان‌های خوب ایران بوده و حیف است وارد حاشیه شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18895

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.