هشدار برای مدیران: نگذارید ستاره‌ها بروند | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2

هشدار برای مدیران: نگذارید ستاره‌ها بروند

  • کد خبر : 9131
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
هشدار برای مدیران: نگذارید ستاره‌ها بروند
چگونه هدف حفظ شاکله تیم به سرانجام خواهد رسید و مدیران استقلال چه پاسخی در مقابل فرهاد خواهند داشت که بارها تأکید کرده بود تیم باید حفظ شود.

به گزارش آوای استقلال، مدیران باشگاه استقلال باید مانع از جدایی بازیکنان این تیم شوند. بعد از دربی ۹۶ حرف‌های مهدی قایدی کاملاً بیانگر احتمال جدایی او از استقلال بود. اگر مدیران استقلال تصور می‌کنند که این باشگاه بعد از به دست آوردن جام حذفی مجاز به از دست دادن ستاره‌های خود است، سخت در اشتباه هستند.

به واقع هواداران این باشگاه انتظار دارند، تیم فعلی تا جایی حفظ شود که برآیند کار آنها قهرمانی در جام لیگ برتر باشد، نه جام حذفی که ارزش و اعتباری به مراتب کمتر از جام لیگ دارد. به همین دلیل مدیریت باشگاه استقلال باید هرچه زودتر در راستای تأمین اعتبارات کافی به جهت حفظ ستاره‌های این تیم قدم‌های محکمی برداشته و مانع از جدایی ستاره‌ها شوند. میلیچ به تازگی از استقلال جدا شده و اکنون شایعه جدایی قایدی به شدت ذهن هواداران این تیم را آزار می‌دهد.

حرف‌های سیاوش یزدانی نیز بوی جدایی می‌دهد و از سویی شیخ دیاباته نیز انگار تمایلی به ماندن ندارد. سؤال این است که اگر این بازیکنان فصل بعد در استقلال نباشند، چگونه هدف حفظ شاکله تیم به سرانجام خواهد رسید و مدیران استقلال چه پاسخی در مقابل فرهاد خواهند داشت که بارها تأکید کرده بود تیم باید حفظ شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=9131

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها