غیبت شیخ؛توفیق اجباری برای فرهاد مجیدی | آوای استقلال
0

غیبت شیخ؛توفیق اجباری برای فرهاد مجیدی

  • کد خبر : 2731
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
غیبت شیخ؛توفیق اجباری برای فرهاد مجیدی
اتفاقی که شاید کمی از قدرت خط حمله استقلال بکاهد اما در عوض آنها با تسلط بیشتری در میانه زمین کار خواهند کرد و دروازه مظاهری کمتر متوجه خطر خواهد شد.

غیبت مهاجم استقلال مقابل الاهلی می تواند یک توفیق اجباری برای سرمربی آبی های تهران باشد.

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال که در بازی برگشت مقابل الدحیل دچار مصدومیت شد و زمین را ترک کرد، در دیدار مقابل نماینده عربستان قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. هرچند شیخ دیاباته با به ثمر رساندن چهار گل بهترین گلزن استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست اما شاید نبود او مقابل الاهلی باعث تغییر سیستم این تیم شود.

فرهاد مجیدی در بازی آخر تیمش مقابل الدحیل، از هر سه مهاجم خود به طور همزمان استفاده کرد و این تصمیم هرچقدر باعث آتشین شدن خط حمله استقلال و زدن پنج گل شد، همانقدر هم با تضعیف قدرت دفاعی آبی ها مانع از کسب پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل تیم قطری شد.

شاگردان مجیدی شش بار مقابل الدحیل دروازه رشید مظاهری را باز شده دیدند. حالا در نبود دیاباته، مجیدی احتمالا قید بازی با سه مهاجم را خواهد زد و به تعداد نفراتش در میانه زمین خواهد افزود.

اتفاقی که شاید کمی از قدرت خط حمله استقلال بکاهد اما در عوض آنها با تسلط بیشتری در میانه زمین کار خواهند کرد و دروازه مظاهری کمتر متوجه خطر خواهد شد.

استقلال در شرایط حساسی قرار دارد و در این وضعیت قطعا برای آبی ها کسب سه امتیاز کامل بازی مهمتر از بازی هجومی و تعداد گل های بالا خواهد بود. از این رو شاید غیبت دیاباته مقابل الاهلی یک توفیق اجباری باشد که آنها را به مرحله بعد می برد.

استقلال در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد چهارشنبه مقابل الاهلی عربستان قرار خواهد گرفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۵-۲ به سود آبی ها به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2731

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.