رکورد جالب جواد نکونام در فولاد | آوای استقلال
2

رکورد جالب جواد نکونام در فولاد

  • کد خبر : 2054
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
رکورد جالب جواد نکونام در فولاد
شاگردان نکونام در این بازی‌ها ۵ برد یک باخت و ۴ تساوی را تجربه کرده اند و تنها در ۳ بازی دروازه خود را بازشده دیده اند و در ۷ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

تیم فوتبال فولاد ایران نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امشب در دیداری حساس به مصاف رقیب پر قدرت خود، النصر عربستان می‌رود. رقیبی که با توجه به میزبان بودن در این مسابقات در بازی مقابل نماینده کشورمان تنها به برد و کسب پیروزی فکر خواهد کرد. این پیروزی احتمالی برای تیم پر قدرت عربستانی به راحتی به دست نمی‌آید چرا که شاگردان نکونام در این فصل و خصوصا در ۱۰ بازی گذشته خود در تمام مسابقات، بر خلاف سایر نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد ویژه‌ای را در فاز تدافعی به نمایش گذاشته‌اند و در این ۱۰ مسابقه تنها یک شکست را تجربه کرده اند.

تیم فوتبال فولاد ایران با هدایت جواد نکونام در ۱۰ بازی قبلی خود در تمام مسابقات (لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا) تنها ۳ گل دریافت کرده و در این مسابقات ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

شاگردان نکونام در این بازی‌ها ۵ برد یک باخت و ۴ تساوی را تجربه کرده اند و تنها در ۳ بازی دروازه خود را بازشده دیده اند و در ۷ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

فولادی‌ها فقط مقابل النصر عربستان و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا و استقلال تهران در لیگ برتر موفق به کلین شیت نشده‌اند و دروازه خود را باز شده دیده‌اند. البته به این موضوع نیز باید اشاره کرد که علاوه بر خط دفاعی با هوش تیم جواد نکونام، نباید عملکرد عالی و واکنش‌های فوق العاده محسن فروزان را در کسب چنین نتایجی بی تاثیر دانست چرا که عملکرد فروزان خصوصا در این چند بازی در لیگ قهرمانان آسیا یکی از عوامل موفقیت نماینده کشورمان در این مسابقات بوده است.

نماینده کشورمان فولاد ایران امشب در اولین مسابقه از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف میزبان خود النصر عربستان می‌رود. دیداری که با توجه به عملکرد دفاعی مطلوب فولادی‌ها و همچنین حضور بازیکنان تاثیر گذار در خط حمله این تیم، می‌توانیم به کسب نتیجه مطلوب نماینده کشورمان در این مسابقه حساس امیدوار باشیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2054

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.