رضا افتخاری: مقابل خواسته‌های AFC کوتاهی کردیم | آوای استقلال
4

رضا افتخاری: مقابل خواسته‌های AFC کوتاهی کردیم

  • کد خبر : 19212
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
رضا افتخاری: مقابل خواسته‌های AFC کوتاهی کردیم
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اعتقاد دارد کنار گذاشته شدن این تیم و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم به سود فوتبال ایران است و هم به ضرر آن.

به گزارش آوای استقلال،رضا افتخاری مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حذف سه تیم ایرانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظر ما بهانه دست AFC دادیم و در مقابل خواسته‌هایی که آنها داشتند کوتاهی کردیم.

وی ادامه داد: ما وقتی می‌دانیم که آنها دنبال بهانه گرفتن از تیم‌های ایرانی هستند باید اسناد و مدارک لازم را آماده می‌‌کردیم حتی زمانی که من مدیرعامل استقلال بودم یک حسابرس آن موقع از کشور آلمان به باشگاه آمد و ما به او گزارشی از لیست طلبکاران و بازیکنان خارجی دادیم.

افتخاری افزود: چند سال است که این اتفاقات برای ما می‌افتد و آنها تذکر می‌دادند و ما گوش نمی‌کردیم اما این اتفاق هم به سود ما بود و هم به ضرر ما. ضرر آ‌ن این بود که تیم‌های ایرانی در آسیا حضور ندارند و هواداران از دیدن بازی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شوند و سودش هم این بود که به هر حال باعث می شود تا یک بار برای همیشه مسولان به فکر حل مشکلات بیفتند.

مدیرعامل سابق استقلال در ادامه بیان داشت: چند سال است که مداوم می‌گوییم این تیم‌ها خصوصی خواهند شد اما همچنان زیر نظر دولت حمایت می‌شوند باشگاه‌های حرفه‌ای باید خودشان مستقل باشند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19212

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.