دوئل ریگی و اسماعیلی با همبازی سابق | آوای استقلال
1

دوئل ریگی و اسماعیلی با همبازی سابق

  • کد خبر : 1751
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
دوئل ریگی و اسماعیلی با همبازی سابق
حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که کریمی برابر اسماعیلی و ریگی موفق خواهد بود یا این دو بازیکن کاملا کریمی را از جریان بازی خارج خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر الشرطه عراق با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیده و صدرنشین گروه خود شود.

تیم های الاهلی و الدحیل نیز که در گروه استقلال قرار دارند روز گذشته به تساوی دست پیدا کردند و حالا استقلال می تواند روز چهارشنبه با پیروزی برابر الدحیل هم صدرنشینی خود را تداوم ببخشد و هم فاصله خود را با الدحیل بیشتر کند.

دیدار استقلال و الدحیل برای هر دو تیم بسیار حساس خواهد بود اما جذابیت بیشتر این دیدار بر می گردد به حضور علی کریمی هافبک سابق استقلال که چهارشنبه شب باید به مصاف هم بازی های سابق خود برود.

فرشید اسماعیلی که در دیدار برابر الاهلی و الشرطه دروازه آنها را باز کرده است به طور حتم شب سختی را برابر الدحیل سپری خواهد کرد. کریمی که پاییز سال ۹۹ از استقلال راهی قطر و تیم الدحیل شده است یکی از مهره های خوب الدحیل است و چهارشنبه شب مقابل استقلال تقابل جدی و دیدنی با هافبک های استقلال خواهد داشت.

یکی از بازیکنانی که می تواند در مهار کریمی موفق باشد فرشید اسماعیلی است. به طور حتم او بیشتر از سایر بازیکنان در این دیدار با کریمی رو در رو خواهد شد.

اسماعیلی که این روزها از آمادگی بالایی برخوردار است همراه با مسعود ریگی جدال سختی برابر هافبک های الدحیل خواهند داشت و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که کریمی برابر اسماعیلی و ریگی موفق خواهد بود یا این دو بازیکن کاملا کریمی را از کار انداخته و باعث پیروزی دوباره استقلال در لیگ قهرمانان خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1751

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.