دخالتهای پرسپولیس صدای همه را درآورده است! | آوای استقلال
1

دخالتهای پرسپولیس صدای همه را درآورده است!

  • کد خبر : 19017
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
دخالتهای پرسپولیس صدای همه را درآورده است!
حرفهای حمید مطهری، مربی تیم پرسپولیس در خصوص عضو کمیته ی استیناف را حتما شنیده اید: اگر دادرس، دادرس فوتبال ما است وای به حال بقیه!

به گزارش آوای استقلال،

هیچ موقع دوست ندارم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم(!!) ولی آن خبرنگار محترمی که این سؤال را پرسیده‌، به نظر من خیلی سیستماتیک پرسیده است. ایشان فرد باتجربه‌ای است و واقعاً توقع نداشتیم با این ادبیات صحبت کند. یکی دو کلمه‌ مصاحبه در شأن ایشان نبود. او باید دادرس فوتبال ما باشد، اگر دادرس، دادرس فوتبال ایران است وای به حال بقیه فوتبال ما.
این اظهار نظر مطهری واکنش دادرس را در پی داشت:
موقعی که بازی سپاهان_پرسپولیس را به نفعشان اعلام کردیم دادرس بودیم، موقعی که افشین پیروانی را پنج سال محرومیت کردند و ما تبرئه اش کردیم دادرس بودیم. موقعی که اسماعیل بیگی رئیس لیدرهایشا را تبرئه کردیم. دادرس بودیم حالا چون رای باب میل شان نیست و گفتیم نباید در پرونده ای که به انها ارتباطی ندارد دخالت کنند اما باز تاکید می کنند باید این کار آنگونه که آنها می‌خواهند انجام شود، تاکید دارند کمیته استیناف باید حکم را لغو کند، ما چه بگوییم؟ ما چه باید بگوییم؟باید بگوییم اجازه بدهید کار خودمان را بکنیم.
من هم می‌گویم آقای مطهری مغز و فکر و زبان آدم هم باید مطهر باشد.
وای اگر مطهری های ما این باشند بقیه چه؟
تمام پاسخ منطقی و محکم دادرس به حرفهای مطهری به کنار اما از آن قسمت از صحبتهایش که گویای دخالت پرسپولیس در امور سایر تیمهاست و تعیین تکلیف برای کمیته استیناف و انضباطی و … نمی‌شود گذشت.
حتما انصاری فر را یادتان هست که برای محرومیت بازیکنان ما به دیدار وزیر و رئیس فدراسیون و…رفت!
حتما نمونه های این دخالتهای بی جا را همه در ذهن دارند اما اینکه چرا با این گستاخی ها و قانون شکنی ها برخورد نمیشود در عجبیم!
کسی نیست به این تیم بفهماند دوران سلطانیفر و روزهای سوگلی بودنشان تمام شده و آنها دیگر نمی توانند برای همه تعیین تکلیف کنند؟
امیدواریم در آیین نامه کمیته انضباطی برای این رفتار غیر حرفه ای تبیه و جریمه ای نوشته شده باشد وگرنه سنگ روی سنگ بند نمی شود. اگر با این دخالت های سوگلی دولت روحانی برخورد نشود زین پس از سایر تیمها هم دخالت در امور دیگران را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19017

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.