جانواریو: امیدوارم امسال استقلالی ها جام را بالای سر ببرند | آوای استقلال
0
فوتبال ایران برای تمام دنیا قابل احترام است

جانواریو: امیدوارم امسال استقلالی ها جام را بالای سر ببرند

  • کد خبر : 20485
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
جانواریو: امیدوارم امسال استقلالی ها جام را بالای سر ببرند
نام فابیو جانواریو هرگز از کتاب خاطرات استقلالی‌ها پاک نخواهد شد؛ هافبک برزیلی که گل قهرمانی استقلال در لیگ هشتم را به ثمر رساند.

به گزارش آوای استقلال، جانواریو که سابقه بازی در تیم‌های فولاد و سپاهان را دارد، چند روزی میهمان ایرانی‌ها است. او می‌خواهد در این ایام دوباره خاطرات قدیمی را با ایرانی‌‌ها بخصوص استقلالی‌ها زنده کند….

بعد از سال‌ها دوباره به ایران آمدی. چه حسی داری؟
۹ سال است از ایران دورم و در این سال‌ها منتظر فرصتی بودم تا دوباره به ایران بیایم و مردم خونگرم ایران را از نزدیک ملاقات کنم. خیلی دوست داشتم بدانم شرایط ایران و باشگاه محبوبم استقلال به چه شکل شده است. برای همین دوباره به ایران آمدم.
برنامه‌ات در سفر به ایران چیست؟
امروز به تمرین استقلال می‌روم. قصد دارم در بازی استقلال مقابل پیکان هم حاضر شوم. بعد از آن راهی اهواز می‌شوم. همان‌طور که می‌دانید اولین تیم من در ایران فولاد بود. مردم اهواز را خیلی دوست دارم. بعد از سفر به اهواز راهی اصفهان می‌شوم و سری هم به باشگاه سپاهان می‌زنم. اصفهان شهری زیبا و جذاب است که در همه دنیا آوازه دارد. فکر می‌کنم سفر جذابی برای من باشد.
آخرین قهرمانی استقلال در فصل دوازدهم رقم خورد و تیم محبوبت ۸ فصل متوالی است که رنگ قهرمانی در لیگ برتر را ندیده است. چه حسی داری؟
این حس خوبی به من منتقل نمی‌کند. برایم جای سؤال دارد که چرا استقلال ۸ فصل متوالی است قهرمان لیگ نمی‌شود. در سوی مقابل رقیب قدیمی استقلال (پرسپولیس) ۵ فصل پی‌درپی است که قهرمان لیگ می‌شود. برایم عجیب است. امیدوارم استقلال این فصل قهرمان لیگ شود. برای دیدن جام روی دستان بازیکنان استقلال لحظه‌شماری می‌کنم. من پیگیر بازی‌های استقلال خواهم بود.
تیم ملی فوتبال ایران هم به جام جهانی رفت. در جریان هستی.
بازی‌های تیم ملی ایران را ندیدم اما از نتایجی که رقم خورده آگاهم. شما یکی از سریع‌ترین صعود‌ها را به جام جهانی داشتید. تیمی که این‌طور به جام جهانی می‌رود، حتماً ظرفیت‌های بسیاری دارد. تیم ملی فوتبال ایران همیشه در دنیا قابل احترام است. شما تیم ملی باتجربه‌ای دارید.
قطعاً برزیل هم یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی خواهد بود.
خیلی دوست دارم ایران و برزیل در جام جهانی در یک گروه باشند. بازی هیجان‌انگیزی می‌شود. ما قبلاً هم با هم بازی کردیم. اما شما بدانید اگر این اتفاق شیرین رخ دهد من حتماً طرفدار دو تیم خواهم بود. هم ایران و هم برزیل.
صحبت خاصی با مردم ایران داری؟
من با ایرانی‌ها زندگی کردم و تجربه زندگی در شهرهای بزرگ ایران را دارم. ما برزیلی‌ها در کشور شما احساس راحتی می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20485

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.