ترکیب احتمالی استقلال/ مجیدی با یک تغییر اجباری در اراک | آوای استقلال
1

ترکیب احتمالی استقلال/ مجیدی با یک تغییر اجباری در اراک

  • کد خبر : 18917
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
ترکیب احتمالی استقلال/ مجیدی با یک تغییر اجباری در اراک
تیم فوتبال استقلال امروز در حالی به مصاف آلومینیوم می‌رود که فرهاد مجیدی ناچار است حداقل یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند.

به گزارش آوای استقلال، تیم فوتبال استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر امروز و در چارچوب رقابتهای هفته سیزدهم این مسابقات در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود. فرهاد مجیدی در حالی باید تیمش را برای این بازی آماده کند که ناچار است نسبت به بازی قبلی حداقل یک تغییر در ترکیب اصلی‌اش ایجاد کند.

محمدحسین مرادمند مدافع میانی آبی پوشان که در دیدار قبلی مقابل فولاد کارت زرد گرفت، ۳ اخطاره شد تا برای دومین بار در نیم فصل نخست به دلیل محرومیت یک بازی را از دست بدهد. سرمربی آبی پوشان ناچار است از بازیکن دیگری به جای او استفاده کند و این بازیکن احتمالاً محمد دانشگر خواهد بود.

سرمربی استقلال مثل تمام بازی‌های اخیرش درون دروازه از سید حسین حسینی استفاده می‌کند؛ دروازه بانی که روی ریل کلین شیت گام بر می‌دارد و از آخرین گلی که دریافت کرده ۴۵۰ دقیقه می‌گذرد. با توجه به غیبت قطعی مرادمند، ترکیب ۳ نفره دفاعی آبی پوشان در این بازی به احتمال فراوان از سیاوش یزدانی، عارف آقاسی و محمد دانشگر شکل خواهد گرفت.

با توجه به عملکرد خوب خط میانی استقلال در دیدارهای گذشته، بعید است مجیدی به این ترکیب دست بزند و استفاده از زوج مهدی پور – نیک نفس در مرکز خط دفاعی و حضور امیر حسین حسین زاده به عنوان هافبک پشت مهاجم می‌تواند قابل پیش بینی باشد. کوین یامگا و جعفر سلمانی هم محتمل‌ترین بازیکنان برای حضور در دو پست وینگ-بک چپ و راست هستند.

با اینکه مجیدی برای چیدمان در خط حمله تیمش گزینه‌های فراوانی دارد، اما احتمال اینکه زوج خط حمله‌اش از رودی ژستد و آرمان رمضانی شکل بگیرد زیاد است. باوجود این، سرمربی استقلال گزینه‌های دیگری همچون ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد را هم برای استفاده در این پست دارد.

دیدار آبی پوشان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ امروز در اراک آغاز می‌شود و قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم

سیدحسین حسینی

سیاوش یزدانی – عارف آقاسی – محمد دانشگر

کوین یامگا – جعفر سلمانی

مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس – امیرحسین حسین زاده

رودی ژستد – آرمان رمضانی

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18917

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.