آقای عزیزی خادم؛ بفرمایید شفاف سازی! | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
0
فکر کنید اینجا هم مثل فوتبال برتر، امن است!

آقای عزیزی خادم؛ بفرمایید شفاف سازی!

  • کد خبر : 14852
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
آقای عزیزی خادم؛ بفرمایید شفاف سازی!
با توجه به علاقه ظاهری رییس فدراسیون فوتبال به شفاف سازی، 15 پرسش که در برنامه فوتبال برتر بی پاسخ ماند، مطرح می شود به این امید که شهاب عزیزی خادم این جا را هم مثل فوتبال برتر خانه خودشان بدانند و به پرسش ها پاسخ بدهند...

به گزارش آوای استقلال،شهاب عزیزی خادم در برنامه فوتبال برتر که تبدیل به خانه دوم یا خانه امن او شده است، از منتقدان فدراسیون خواست اجازه بدهند مردم از فوتبال لذت ببرند اما از آن جایی که قرار نیست ما از فوتبال لذت ببریم و سرمان به این لذت بردن گرم شود و عده ای از سرگرم شدن مردم سواستفاده کنند و پشت سر به کسب منافع شخص از فوتبال مشغول باشند، پرسش هایی که شهاب عزیزی خادم در فوتبال برتر به آنها پاسخ نداد را از رییس فدراسیون فوتبال می پرسیم، باشد که همه با هم از فوتبال لذت ببریم!

محمدحسین میثاقی تا جایی که اتاق فرمان اجازه می داد(!) دست و پا شکسته پرسش هایی را مطرح کرد اما از شب حضور «شو» گونه شهاب عزیزی خادم در برنامه فوتبال برتر چند پرسش بی پاسخ ماند که در راستای وعده شفاف سازی رییس فدراسیون فوتبال، این پرسش ها را مطرح می کنیم؛

اول / رابر دومان که طراح هایپرمارکت و سوپر مارکت است چرا در سایت فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده انحصاری آل اشپورت معرفی شده در حالی که نماینده آل اشپورت در ایران شرکت دیگری است؟ تولید واسطه و واسطه تراشی در قراردادی که قبلا منعقد شده بود چه فایده ای دارد؟

دوم / غلامرضا علیخانی که در شرکت های مختلف شریک حمید مهرعلی نایب رییس فدراسیون فوتبال است، چه تخصصی دارد که هم می تواند در پروژه لباس تیم های ملی ایفای نقش کند و هم به گفته حسین شریفی در برنامه ورزشگاه، در واردات تجهیزات کمک داور ویدیویی نقش داشته باشد؟ پرسش ها درباره دینا گروپ، رونیز میلاد پارسیان کیش و ریونیز میلاد پارسیان کیش بماند برای بعد!

سوم / چرا فدراسیون اصرار دارد شرکت هنگ کنگی simplylive را بلژیکی معرفی کند؟ آیا به صرف داشتن یک آدرس در بلژیک، شرکتی که در هنگ کنگ به ثبت رسیده، متعلق به بلژیک می شود؟

چهارم / فدراسیون که در فراخوان سامانه کمک داور ویدیویی از شرکت های ایرانی نامه پدافند غیرعامل را خواسته بود، چرا درباره سوابق شرکت هنگ کنگی و مدیرانش تحقیق نکرد؟

پنجم / چرا تجهیزات کمک داور ویدیویی برای ۴ بازی و به قیمت ۴۸ هزار یورو از شرکتی با مسئولیت محدود اجاره شد؟ آن هم شرکتی که تنها با یک دلار هنگ کنگ ثبت شده است؟ چرا به نامه نماینده شرکت روسی که مدعی است به فدراسیون اعلام کرده بود برای اجاره کردن تجهیزات به نماینده من در ایران مراجعه کنید، ترتیب اثر داده نشد؟ خلاف ادعای مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال نماینده شرکت روسی مدعی است این که می گویند از ۱۵ شرکت تنها یک شرکت آماده همکاری بوده صحت ندارد. چرا مشاور حقوقی فدراسیون ماجرا را کامل و شفاف تعریف نکرد؟

ششم / چرا فدراسیون در روزهای اول که خبر ورود VAR را به رسانه ها داد، نگفت این تکنولوژی فقط برای ۴ بازی اجاره شده و طوری از این اتفاق بزرگ حرف زد که انگار جهان را زیر و رو کرده است؟ نکند هدف در روزهای اول اجاره به شرط خرید بوده و حالا که ماهیت شرکت هنگ کنگی باعث ایجاد حساسیت شده، موضوع به اجاره تغییر کرده است؟ لطفا در این مورد شفاف سازی کنید که آیا بابت اجاره، آن همه منت سر فوتبال ایران گذاشتید و از تحولی تاریخی حرف زدید؟

هفتم / شخصی به نام اشکان شاهپوری که درباره اش گفته می شود تاجر زعفران و وارد کننده عطر و ادکلن است، در جلسه فدراسیون فوتبال با کاردار سفارت ایران در امارات چه می کرد؟ جلسه رسمی فدراسیون قطعا جای تجار محترم نیست، حالا بماند که ایشان همان کسی است که در روز شکست شما مقابل محمود اسلامیان در مجمع فدراسیون فوتبال برای عضویت در هیات رییسه به مهدی تاج حمله کرد.

هشتم / آیا هر شخصی به صرف این که به تیم ملی کمک مالی می کند، می تواند در جمع مقامات فدراسیون قرار بگیرد و در تورنمنت مهمی مثل جام جهانی فوتسال در لیتوانی روی صندلی مقامات فدراسیون بنشیند؟ فراموش نکنید خیلی ها قبلا برای شهرت به تیم های باشگاهی و حتی ملی ما پول می دادند که بعدها معلوم شد چه هدفی داشتند و الان برخی از آنها زندانی هستند.

نهم / چرا اغلب فعالیت های تجاری فدراسیون به برخی شرکای نایب رییس فدراسیون گره خورده است؟ اصرار به برون سپاری برای چیست؟

دهم / آیا درست است که جنابعالی مدیریت هتل آکادمی را به بازرس شرکت خصوصی خودتان سپرده اید؟ مرتضی سراج که بازرس شرکت آتیه پردازان تیوا، شرکتی که شما، علی اسکندری که می گویند پسر امیر اسکندری (نفس حق!) است و مهرعلی عضو هیات مدیره اش هستید، واقعا مدیر هتل آکادمی شده است؟ یعنی در فدراسیون فوتبال هیچ مدیری صلاحیت این کار را نداشت؟

یازدهم / چگونه بدون تحقیق در مورد گذشته فرانسوا چارلز، مدیر اجرایی شرکت هنگ کنگی که سالها مدیر پروژه در شبکه های اسراییلی بوده، با این شرکت وارد مذاکره شدید؟ بر فرض که زوی ووگل اسراییلی و رابی لئون که یک صهیونیست افراطی است را نمی شناختید، درباره فرانسوا چارلز که می توانستید تحقیق کنید؟

دوازدهم / چرا فدراسیون فوتبال خبر دریافت حق رشد علیرضا جهانبخش از باشگاه برایتون از طریق شعبه یک بانک ایرانی در آلمان را رسانه ای نمی کند؟ ۱۸ میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال آمده است یا نه؟

سیزدهم / نایب رییس فدراسیون فوتبال مدعی شد طبقه چهارم ساختمان فدراسیون به دستور شما در حال بازسازی و تجهیز است، آیا فدراسیون در دعوای حقوقی با شستا برنده شده که در این ملک در حال انجام هزینه های میلیاردی است؟

چهاردهم / چرا تصور می کنید ایران قبل از شما فوتبال نداشته و هیچ کس هیچ کاری برای فوتبال نکرده؟ ساختمان پک را شما ساختید؟ ساختمان فدراسیون را شما خریدید؟ کمپ تیم ملی را شما درست کردید؟ از تخریب تمام روسای فدراسیون فوتبال در بیست سال گذشته که مدیری مثل محمد دادکان هم بین شان بوده، چه هدفی دارید؟

پانزدهم / هزار میلیارد درآمدزایی چه شد، منظور فدراسیون از برنامه های درآمدزا کمک گرفتن از سازمان برنامه و بودجه بود؟

امیدواریم یا اینجا را مثل فوتبال برتر خانه امن خودتان بدانید و یا در یک برنامه ای که خودتان در آن احساس راحتی می کنید به این ابهام ها پاسخ بدهید. البته درباره سوال آخر گویا سازمان بازرسی در فدراسیون فوتبال مستقر شده و به زودی همین سوال را از جنابعالی خواهد پرسید!

شما حق دارید برای تبرئه خودتان، منتقدان را عده ای قلیل که در نهایت بازنده بازی بزرگ هستند تلقی کنید اما ما ترجیح می دهیم وقتی پای منافع ملی وسط است، وارد بازی نشویم.

ضمنا چون تاکید داشتید دیگر درباره امیر اسکندری به هیچ پرسشی پاسخ نمی دهید (انگار قبلا خیلی پاسخ دادید! وقتی خبرنگار در آزادی از شما پرسید خودتان را به نشنیدن زدید) این سوال را نپرسیدیم که آیا درست است شما با اذن و اجازه امیر اسکندری در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کردید؟

دعای خوبان عالم و مقربین درگاه الهی بدرقه راه تان…

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14852

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها