ماشین سازی فعالیت خود را متوقف کرد | آوای استقلال
3
اتفاق عجیب در فوتبال ایران؛

ماشین سازی فعالیت خود را متوقف کرد

  • کد خبر : 3235
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
ماشین سازی فعالیت خود را متوقف کرد
تمامی فعالیت های باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل عدم همکاری هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز تعطیل اعلام شد.

بدین وسیله اعلام میدارد که با همکاری و پیگیری های مستمر استاندار محترم پورمحمدی و بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان ، مطالبات این باشگاه توسط شهردار و شهرداری پرداخت نشد و با گذشت بیش از چهل روز از دستورات اداری نیتی به پرداخت دیده نمی شود و فقط فرایندی جهت صلب مسئولیت اجتماعی و حقوقی در این قبال این باشگاه مردمی را درپیش گرفته اند.

باشگاه ماشین سازی در این شرایط بحرانی انتظار حمایت از هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی را داشت ولی متاسفانه عدم همکاری و حمایت ها ادامه داشت و ثبت قرارداد کادر فنی جدید به دلیل مطالبات مالی آن هیئت از باشگاه تبدیل به یک پروسه طولانی شد. بانی فوتبال استان نه تنها حامی فوتبال شهر نبوده بلکه برای انجام وظایف ذاتی خود منت نهاده و نگاه مالی به فوتبال استان دارد.

صراحتا اعلام میدارد؛ تمامی فعالیت های باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل عدم همکاری هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز تعطیل اعلام شده و نظر به عزم بلند مسئولین شهری در کارشکنی‌های اخیر مالکیت باشگاه تمایلی به تیمداری در باشگاه ماشین سازی تبریز نخواهد داشت و بدیهی است از این تاریخ مسئولیت فعالیت‌های آتی تیم برعهده هیئت فوتبال استان خواهد بود

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=3235

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.