احتمالات ترکیب استقلال در داربی؛ آبی‌ها با استراتژی متفاوت وارد می‌شوند؟ | آوای استقلال
0

احتمالات ترکیب استقلال در داربی؛ آبی‌ها با استراتژی متفاوت وارد می‌شوند؟

  • کد خبر : 43007
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
احتمالات ترکیب استقلال در داربی؛ آبی‌ها با استراتژی متفاوت وارد می‌شوند؟
به نظر می‌رسد که استقلال با احتمالاً 3 تغییر در ترکیب خود نسبت به دیدار با نساجی پا به مسابقه داربی می‌گذارد.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان پایتخت بعد از ثبت شروعی ناموفق در فصل جدید لیگ برتر و کسب تنها ۵ امتیاز از ۴ دیدار، به دنبال جبران‌مافات هستند و برای به‌دست فراموشی‌سپردن نتایج ضعیف در روزهای ابتدایی لیگ بیست‌وچهارم، چه مسابقه بهتر از داربی؛ آن‌هم در شرایطی‌که استقلالی‌ها در طول ۷ سال اخیر نتوانسته‌اند (در وقت قانونی) پرسپولیس را در داربی شکست بدهند و امیدوارند که طلسم‌های به‌وجود آمده در مسیر موفقیت در داربی امشب و در نبرد حساس برابر سرخ‌پوشان پایتخت در ورزشگاه امام خمینی اراک شکسته شود.

جواد نکونام، سرمربی استقلال که فصل گذشته با ۲ تساوی کارش را در داربی به پایان برد، در مسابقه امشب روزبه چشمی را به دلیل اخراج دیدار قبلی برابر نساجی در اختیار ندارد و با وجود اطلاع‌رسانی چندباره مدیران باشگاه استقلال در زمینه رفع محرومیت مهرداد محمدی، ستاره شماره ۷ آبی‌ها هم طبق اعلام رسمی ناظر مسابقه به دلیل محرومیت حق حضور در بازی امشب را ندارد تا در غیاب چشمی و محمدی، نکونام به دنبال چینش ترکیب اولیه تیمش باشد.

زکی‌پور، سورپرایز خط دفاعی ۳ نفره آبی‌ها؟
حسین حسینی در فصل جدید لیگ برتر هنوز نتوانسته کلین‌شیت کند و به دنبال آن است تا در مسابقه امشب به تیره‌روزی‌های خود پایان بدهد و برابر خط حمله پرستاره پرسپولیس ایستادگی کند. در شرایطی حسینی دروازه‌بان شماره یک استقلال برابر پرسپولیس خواهد بود که گفته می‌شود جواد نکونام به دنبال پیاده‌سازی آرایش ۳ دفاعه است و جالب آنکه سرمربی آبی‌پوشان پایتخت یک تصمیم جالب‌توجه گرفته است. در شبی که روزبه چشمی به دلیل محرومیت به میدان نمی‌رود، احتمالاً رافائل سیلوا در مرکز خط دفاع حضور خواهد داشت و سامان فلاح مدافع میانی متمایل به سمت راست است و میلاد زکی‌پور در پست مدافع متمایل به سمت چپ استفاده می‌شود و براساس آخرین خبرها، احتمالاً محمدحسین مرادمند به دلیل عدم آمادگی ۱۰۰ درصدی دور از ترکیب اولیه خواهد بود!

در انتظار بازگشت رضاوند به ترکیب اصلی
نکونام در مسابقه امشب احتمالاً به رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی در نقش فول‌بک‌های راست‌وچپ اعتماد می‌کند که به مانند نیمه دوم جدال با نساجی، زوج‌ساز زکی‌پور با جلالی می‌تواند سمت چپ قدرتمندی را برای استقلال در فاز تهاجمی بسازد! در خط هافبک، احتمالاً آرش رضاوند بعد از درخشش در ۲ بازی اخیر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و زوج دیدیه اندونگ در میانه زمین می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، محمدحسین اسلامی در کنار جلال‌الدین ماشاریپوف هم در قامت وینگر کار خود را در مسابقه امشب پیش خواهند برد.

بلانکو وارد می‌شود؟
گوستاوو بلانکو هنوز در فصل جدید لیگ برتر نتوانسته از ابتدا برای استقلال در یک مسابقه به میدان برود و به دلایل مختلف از جمله مشکلات قراردادی و مصدومیت او روزهای خوبی را در لیگ بیست‌وچهارم پشت سر نگذاشته است. در چنین شرایطی و با توجه به عملکرد پرنوسان آرمان رمضانی و رفع مشکلات بلانکو برای حضور در ترکیب اولیه آبی‌ها، گفته می‌شود که احتمالاً این مهاجم آرژانتینی از ابتدا در ترکیب استقلال برابر پرسپولیس به میدان می‌رود و احتمالاً رمضانی در نیمه دوم به عنوان یار جانشین فرصت بازی برابر تیم سابق خود را به‌دست می‌آورد.

ترکیب احتمالی استقلال در داربی پایتخت
حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، دیدیه اندونگ، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=43007

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها