چطور می شود مواظب شیطنت ها بود؟ | آوای استقلال
1
لزوم صدور کارت هواداری برای ورود به استادیوم!

چطور می شود مواظب شیطنت ها بود؟

  • کد خبر : 42744
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
چطور می شود مواظب شیطنت ها بود؟
استقلال دوشنبه شب در ورزشگاه شهر قدس اولین دیدار خود در رقابت‌های جام نخبگان آسیا را مقابل الغرافه برگزار می کند دیداری که از چند منظر حائز اهمیت و حساس است.

به گزارش آوای استقلال، اول آنکه آسیا فوتبال ایران را به نام استقلال می شناسند. قبل از ظهور تک ستاره ها، قبل از آنکه لژیونرهایی داشته باشیم که بعضا توانسته باشند نام ایران را به مردم کشوری که در آن فوتبال بازی می کنند، بشناسانند، قبل از اینکه دنیا علی دایی را تحسین کند، آسیا به واسطه نام استقلال و نمایش های فوق العاده استقلال، به خاطر چهار بار حضور آبی پوشان در فینال جام باشگاه های آسیا، به خاطر دو قهرمانی تحسین برانگیز این تیم، فوتبال ایران را شناخت بنابراین به رغم تمام کارشکنی هایی که در داخل کشور علیه تیم محبوب و پر افتخار استقلال صورت می گیرد شاگردان نکونام باید تلاش کنند میراث داران شایسته این باشگاه هستند و با حضوری قدرتمند، احترام رقبا را برانگیزند.
نکته دومی که اهمیت این بازی را افزایش می دهد تغییری است که هواداران باید در تیم جواد نکونام ببینند. برد همراه با نمایش زیبا در این بازی می تواند میزان انتقادات به نکونام را کاهش و خطر برکناری وی را تا مدتی دور کند، ضمن این که حضور درخشان در این دیدار بر روحیه تیمی و حضور پر قدرت در لیگ برتر کشورمان نیز تاثیرگذار خواهد بود.
نکته سوم توقف ناکامی ها در آسیا باید از یک جایی شروع شود، حالا که افراد پوپولیست با نگاه های رنگی در راس مدیریت ورزش آن حمایت های افراطی وحشتناک را ندارند و به لطف تغییرات قانونی سلطانی فر از گردونه خارج شد و حالا که مثل سال‌های سال مشکلات مالی گریبان‌گیر استقلال نیست، حالا که بعد از سالها فصل نقل و انتقالاتی نسبتا خوبی داشته، حالا که با تلاش و تاکتیک تیمی و فردی می توان به جنگ رقبا رفت، باید به ناکامی در آسیا پایان داد و از “آن روی استقلال” بعد از اینهمه سال رونمایی کرد.
حالا با توجه به اینکه به نظر می رسد شرایط برای حضور شایسته در آسیا مهیا است باید با در نظر گرفتن همه جوانب درصد احتمال موفقیت را بالا برد، در این میان باید مراقب شیطنت ها نیز بود.
همین که حین نشست خبری سانحه دلخراش سوختگی بر اثر برق گرفتگی در پرونده میزبانی استقلال ثبت شد، کار استقلال در این لیگ دشوار خواهد شد لذا با مدیریت و تدبیر باید مانع از اتفاقات تلخ دیگر شد در این مسیر باید مواظب شیطنت ها نیز بود آنجا که ممکن است کری های کودکانه فوتبالی، پای برخی هواداران رقیب را برای برهم زدن جو ورزشگاه به شهر قدس باز کند تا خدای ناکرده با رفتارهای خارج از قوانین موجبات محرومیت استقلال را فراهم کنند.
اینجاست که نقش کانون هواداران، کارت هواداری، صدور بلیت بر اساس کارت هواداری، نشستن روی صندلی شماره مخصوص به شکل برجسته ای خودنمایی می کند و می تواند آلارم و هشداری باشد برای مسئولین هلدینگ که با دعوت از صاحب نظران و پیشکسوتان باشگاه در امر هواداری، به کانون هواداری وجاهت قانونی و اجرایی بدهند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42744

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها