پایان خانه به دوشی اللهیار در انگلیس | آوای استقلال
5
آیا صیادمنش در فهرست نهایی اسکوچیچ خواهد بود؟

پایان خانه به دوشی اللهیار در انگلیس

  • کد خبر : 22826
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
پایان خانه به دوشی اللهیار در انگلیس
اللهیار صیادمنش پس از درخشش در لیگ قهرمانی انگلیس (دسته اول) موفق شد قرارداد خود را با هال سیتی دایمی کند و فصل بعد هم در این تیم انگلیسی باقی می‌ماند.

به گزارش آوای استقلال،   سرمربی هال سیتی از چند هفته قبل خواهان دایمی شدن قرارداد اللهیار شده بود و در نهایت مدیران دو باشگاه فنرباغچه ترکیه و هال سیتی ترکیه بر سر این قرارداد به توافق رسیدند.

پایان قراردادهای قرضی

 اللهیار صیادمنش سه سال پیش در سن ۱۷ سالگی در یک انتقال قابل توجه از استقلال به فنرباغچه ترکیه منتقل شد. او در این تیم صاحب‌نام ترکیه اما نتوانست جایگاه مناسبی به دست بیاورد و پس از یک نیم فصل ناموفق به تیم دسته اولی «استانبول‌اسپور» قرض داده شد. انتقال قرضی به تیم زوریا لوهانسک اوکراین باعث شکوفایی صیادمنش شد. اللهیار در اوکراین احیا شد و موفق شد در یک فصل و نیم در ۳۵ بازی لیگ ۱۲ گل بزند. اوج درخشش صیادمنش در نیم فصل اول این فصل بود. او در ۱۶ بازی برای زوریا، ۷ گل زد و ۴ پاس گل داد. بعضی از گل‌های زیبای او، حسابی مورد توجه قرار گرفتند. همین درخشش هم باعث شد هال‌سیتی، تصمیم به انتقال او برای نیم فصل دوم بگیرد. اللهیار در هال سیتی هم موفق عمل کرد. جوان ۲۰ ساله ایرانی در ۱۰ بازی در لیگ دسته اول انگلیس یک گل زده است و با ارائه بازی‌های مطلوب قراردادش را از قرضی به دایمی تبدیل کرد.

تلاش برای حضور در لیست نهایی دراگان

صیادمنش ۲۰ ساله در این فصل دوباره به اوج برگشت. انجام بازی‌های خوب موجب شد تا از سوی دراگان اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت شود و در چند بازی مقدماتی جام‎‌جهانی ۲۰۲۲ هم مورد استفاده قرار گرفت. پایان قراردادهای قرضی و حضور در فوتبال انگلیس فرصت خوبی به اللهیار می‌دهد که با ثبات بیشتری به کار خود ادامه دهد و امیدوار به حضور در جام جهانی باشد. صیادمنش می‌داند در خط حمله تیم ملی ترافیک قابل توجهی وجود دارد و او رقبای مهمی کنار خود می‌بیند. بازی در هال سیتی اما می‌تواند شانس اللهیار صیادمنش برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی را بیشتر کند. هال سیتی در رده هجدهم لیگ قهرمانی قرار دارد، نه شانسی برای صعود خواهد داشت و نه سقوط می‌کند، به این ترتیب صیادمنش فصل بعد هم در سطح دوم فوتبال انگلیس توپ خواهد زد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22826

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.