رجبی: استقلال در تبریز دفاعی بازی کند | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

رجبی: استقلال در تبریز دفاعی بازی کند

  • کد خبر : 38668
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
رجبی: استقلال در تبریز دفاعی بازی کند
پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان باید دفاعی بازی کنند.

به گزارش آوای استقلال، رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای استقلال اظهار داشت: استقلال در صدر جدول قرار دارد و این یک امتیاز مثبت برای این تیم است تا با روحیه و انگیزه بیشتری مسابقات پیش رو را پیگیری کند.
وی افزود: از روز اول به جواد نکونام پیشنهاد کردم و باز هم به او پیشنهاد می‌کنم که تمرکزش را بر روی تیم بگذارد و سعی کند از مسائل حاشیه‌ای دوری کند. ایجاد حاشیه و اختلاف باعث می‌شود تا تیم وارد چالش شده و در این هفته‌های پایانی با چالش روبرو شود.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال حق لغزش در صدر جدول را ندارد، این تیم اگر کوچک‌ترین لغزشی در صدر جدول انجام دهد به طور حتم جای خود را به پرسپولیس خواهد داد آنها در کمین هستند تا جای استقلال را در صدر جدول بگیرند.
رجبی تصریح کرد: اگر استقلال بتواند تمام مسابقات خود را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمان می‌شود و پرسپولیس به گِرد این تیم نیز نخواهد رسید، مربیامن و بازیکنان این تیم بدانند حق اشتباه کردن ندارد و نباید زحمات یک فصل را به هدر دهند.
وی تاکید کرد: تراکتور به طور حتم رقیب آسانی برای استقلال نخواهد بود، آنها در روزهای اخیر با تغییر و تحولات در کادر فنی روبرو شده‌اند و  به طور حتم با تفکرات جدید پا به بازی با استقلال خواهد گذاشت.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در تبریز و ورزشگاه یادگار امام نباید باز بازی کند، آبی‌ها باید بسته بازی کرده و به دنبال این باشد از ضد حملات و ضربات ایستگاهی به گل برسد، خط دفاعی تراکتور نشان داده در هر بازی دچار اشتباه می‌شود و استقلال باید از این موضوع نهایت استفاده را ببرد

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38668

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.