گزارشگر نام‌آشنای رادیو درگذشت؛ وداع با مسعود اسکویی | آوای استقلال
0

گزارشگر نام‌آشنای رادیو درگذشت؛ وداع با مسعود اسکویی

  • کد خبر : 38670
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
گزارشگر نام‌آشنای رادیو درگذشت؛ وداع با مسعود اسکویی
مسعود اسکویی، چهره نام‌آشنا و شناخته‌شده رادیو بعد از گذراندن یک دوره بیماری، درگذشت.

به گزارش آوای استقلال، علاقه‌مندان به ورزش پیش از آنکه پخش تلویزیونی مسابقات رشته‌های مختلف در ایران آغاز شود، از رادیو پیگیر مسابقات در داخل و خارج از کشور بودند. مسعود اسکویی، چهره نام‌آشنا و باسابقه رادیو که متولد ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ فعالیت خود را در رادیو و تلویزیون آغاز کرد، یکی از مجریان و کارشناسان ورزشی خبره رادیویی بود که علاقه‌مندان به ورزش صدای او را در ذهن خود دارند. اسکویی که در رشته‌های مختلف به‌ویزه تنیس، والیبال، اسب‌دوانی و اتومبیل‌رانی به صورت تخصصی کار خود را پیش می‌برد، در سال ۱۳۵۰ فعالیت گزارشگری خود را با گزارش دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و کویت آغاز کرد.

مسعود اسکویی بیش از ۵ دهه در عرصه رسانه فعالیت داشت و برنامه‌های مختلفی را در رادیو و تلویزیون اجرا می‌کرد و در آن‌ها به عنوان کارشناس حضور می‌یافت. اسکویی که در ماه‌های اخیر به دلیل بیماری سرطان و همچنین شکستگی از ناحیه لگن در بیمارستان بستری بود، امروز دارفانی را وداع گفت تا صدای به یادماندنی ورزش ایران خاموش شود. او در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ یکی از میهمانان ویژه برنامه نود بود و گفت‌وگو و مصاحبه مفصلی با عادل فردوسی‌پور داشت.

رسانه آوای استقلال ضایعه درگذشت مسعود اسکویی را به خانواده ایشان و علاقه‌مندان به مرد خوش‌صدای ورزش ایران تسلیت می‌گوید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38670

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.