هواداران چشم امیدشان به شماست | آوای استقلال
0
آقای نکونام جنگجو باش و کم نیاور!

هواداران چشم امیدشان به شماست

  • کد خبر : 38395
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
هواداران چشم امیدشان به شماست
لیگ به حساس ترین روزهای خودش رسیده به حساس ترین و سخت ترین روزها، به دلهره آورترین و پر التهاب ترین روزهای سرنوشت ساز.

به گزارش آوای استقلال، رقابت بین دو تیم بالای جدول آنقدر داغ است که حتی در روزهای مابین بازی ها نیز هر خبری، هر مصاحبه ای هر اتفاقی در خصوص این دو تیم به تیتر یک نشریه های ورزشی تبدیل می شود و تمام رسانه ها آن را منعکس می کنند.
هر کجای دنیا وقتی تنور لیگ این چنین داغ می شود مسئولین ورزشی آن کشور همه سعی و تلاش خودشان را به کار می گیرند تا کوچکترین شبهه، زد و بند و جانبداری یا ناداوری صورت نگیرد و تیم ها در شرایطی برابر و سالم به رقابت بپردازند اما اینجا در شرایط کاملا متفاوت است سالهاست هر که رئیس تربیت بدنی و بعدتر ها وزیر ورزش شد به شدت به یک تیم خاص تمایل نشان داد و هوای این تیم را چنان داشت که نقش موثری در قهرمانی های این تیم ایفا کرد اما بزرگترین و بیشترین ظلم ها، تبعیض ها و نابرابری ها در دوران مسعود سلطانی فر اتفاق افتاد. دورانی که پرسپولیس به پنج قهرمانی پیاپی رسید که اگر نبود لابی ها و هزینه کردهای نجومی که برای این تیم صورت گرفت، پرسپولیس مثل تمام سالهای “قبل و بعد” از سلطانی فر توان صعود از گروه خود را هم نداشت.
حتما ماجرای طارمی و باشگاه ریزه اسپورت و درخواست سلطانی فر از حسن روحانی رئیس جمهور وقت برای حل مشکل پیش آمده را می دانید و شنیدید یا خواندید که روحانی هم به دیدار اردوغان رفت و مانع از شکایت ریزه اسپور از طارمی و حذف پرسپولیس شد این کم ترین و کوچکترین حمایت دولت وقت از پرسپولیس بود.
این حمایت ها بعد از تغییر دولت و رفتن سلطانی فر به مدت یک سال کم شد و همان کم شدن حمایت ها و ناداوری ها علیه استقلال، کافی بود  تا این تیم حرفی برای گفتن نداشته باشد و اتفاقا این استقلال باشد که با وجود کارشکنی هایی که بازماندگان مهره های سلطانی فر همچنان داشتند، قهرمان شد و با دست خالی شگفت انگیزترین قهرمانی را به دست آورد.
بعد از آن، مهره هایی که سلطانی فر پیش از رفتن چیده بود باز پرسپولیس را در آغوش گرفتند و این تیم را با کمک های پیدا و پنهان تا رسیدن به قهرمانی همراهی کردند.
شرایط ورزش کشور با رفتن سلطانی فر و آمدن سجادی بهتر شد اما از آنجا که تمام وزارت ورزش در اختیار مهره های سلطانی فر بود روی سجادی که تجربه اول مدیریت در سطح کلان او بود به شدت تاثیر گذار بودند.
آمدن کیومرث هاشمی تا حد دلگرم کننده ای حمایت وزارت ورزش از سرخ پوشان پایتخت را کم کرد اگر چه مشکل اصلی حالا کمیته داورانی است که هیچکس نمی تواند آنها را در حمایت مطلق از این تیم متوقف کند و کسی هم البته برای حل این حجم از ناداوری و نابرابری ورود نمی کند.
نکونام در این شرایط هدایت استقلال را بر عهده دارد شرایطی که اگر چه اصلا عادلانه نیست و اگر چه استقلال به شدت قربانی داوری ها است اما حداقل فشار وزارت ورزش را ندارد و با دستور وزارت محکوم  به پایین آمدن نیست.
این، دست نکونام را برای قهرمانی باز می گذارد و اجازه می دهد اگر خودش و تیمش را قوی و آماده نگه دارد توان خنثی کردن تلاش داوران برای شکست دادن استقلال،را داشته باشد.
نکونام باید در این روزهای حساس هر انچه که آزارش می دهد را کنار بگذارد و قویاً تمام تمرکز و توان خود را برای حفظ تیم تحت هدایتش در شرایط خوب و به دور از استرس ،بگذارد.
جواد نکونام تا رسیدن به جایگاه رفیع اسطوره شدن در استقلال فاصله چندانی ندارد و برای رسیدن به این جایگاه باید از هر چه حاشیه و درگیری است بپرهیزد.
مافیای رسانه سرخ در کمین نشسته اند که از کوچکترین حرف و سخن و عملی خبرهایی بسازند که تمرکز استقلال را برهم بزنند آقای نکونام این فرصت را به آنها ندهید، اجازه ندهید داورانی که دشمنان قسم خورده شما و استقلال هستند بتوانند مچ شما را بخوابانند، اجازه ندهید بدخواهان استقلال پیروز کُری خوانی با استقلالی ها شوند.
لطفا این چند هفته را دندان روی جگر بگذارید. خودتان و تیمتان را قوی نگه دارید. از حواشی دور بمانید و بروید برای کسب قهرمانی در اولین سال حضورتان روی نیمکت این تیم.
چشم امید هواداران به شماست.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38395

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.