مدافع استقلال را دریابید | آوای استقلال
3
نقش اسکوچیچ در بازگرداندن یزدانی

مدافع استقلال را دریابید

  • کد خبر : 21612
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
مدافع استقلال را دریابید
افسرده‌ام! این پیامی است که از استوری اخیر سیاوش یزدانی مخابره می‌شود.

به گزارش آوای استقلال، مدافع استقلال بی‌پرده از اوضاع نابسامان روحی، روانی‌اش رونمایی کرده و جملات دیگری را هم به زبان آورده است: «شب که میشه دلم تیکه و پاره میشه. صدای خرد شدنمو دارم از تو می‌شنوم. هنوز باورم نمیشه… خدایا کمکم کن بتونم خودمو جمع و جور کنم.»

این اظهارات گویای حس درونی مدافع استقلال است. اما آیا می‌توان او را برای رسیدن به چنین مرزی از ناامیدی و یأس محق دانست؟ آیا بازی در ملوان بندرانزلی پایان دنیا است؟ پاسخ روشن است. سیاوش یزدانی اکنون باید دوران خدمت مقدس سربازی را پشت سر بگذارد و هیچ راه دیگری پیش روی او نیست. بنابراین او باید با سرنوشت جدیدی که در دنیای فوتبال برایش نوشته شده کنار بیاید. او فصل بعد فرصت بازی در لیگ برتر را هم خواهد داشت و دوری از این سطح چندان طولانی نخواهد بود.

در این میان نقش سرمربی تیم ملی برای بازگرداندن روحیه یکی از مدافعان آماده فوتبال ایران نیز بسیار تعیین کننده و مهم است. دراگان که در اردوهای اخیر سیاوش را به تیم ملی فرا خوانده می‌تواند در بازگشت سریع روحیه این بازیکن بسیار نقش‌آفرین باشد. به هر حال سیاوش یکی از بازیکنانی است که شانس حضور در جام جهانی را هم دارد و هر قدر هم که به ترکیب اصلی تیم ملی نزدیک نباشد، قابلیت نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارد.

برای یزدانی اتفاق نادری رخ داده و او در اوج ناچار به حضور در تیمی از لیگ یک شده است. بنابراین سرمربی تیم ملی باید وارد عمل شود تا یکی از بازیکنان آینده‌دار خود را از کف ندهد. افت یزدانی بواقع برای فوتبال ایران نیز خبر خوشی نخواهد بود و هر قدر هم که این بازیکن اکنون جزو نفرات اصلی نباشد، اما به هر حال جزو ۳۰ بازیکن برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود و باید بخوبی محافظت شود تا بیش از این دچار یأس نشود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21612

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.