آقای سرپرست تخریب ساپینتو را تمام کنید! | آوای استقلال
4
سرمربی استقلال را روی هوا می‌زنند

آقای سرپرست تخریب ساپینتو را تمام کنید!

  • کد خبر : 31608
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
آقای سرپرست تخریب ساپینتو را تمام کنید!
سرپرست مدیرعاملی استقلال که با هزاران علامت سوال و بدون هیج رزومه ایی وارد مجموعه بزرگ و پر افتخار استقلال شد قصد دارد بدون هیچ حرکت مفید و مثبتی از خودش، با تخریب دیگران قهرمان بسازد.

به گزارش آوای استقلال، سرپرست باشگاه استقلال خودش می داند هرگز در حد و اندازه های حضور روی صندلی مدیریت استقلال نیست و می داند با چه کارهایی به استقلال چسبیده بدون آنکه میزان توانایی اش ملاک باشد، بهتر از هر کسی می داند نمی تواند مدیر موفقی باشد و چون بی کفایتی خودش را می داند و ایمان دارد با عملکردش نمی تواند حرف بزند، مجبور است با تخریب دیگران سوژه رسانه ها شود.
این آدمِ بیگانه با فوتبال آنقدر با فضای این رشته مهیج و پر بیننده نا آشناست، آنقدر حتی با استقلال بیگانه است که نمی داند استقلال توسط تیم های دیگر رصد می شود، بازیکنانش زیر ذره بین هستند و ایجنت ها آن را تحت نظر دارند.
اگر با این فضا آشنا بود از اینکه ساپینتو چند روز بعد از جدایی اش از استقلال با تیم آپوئل قبرس وارد مذاکره شد و قرارداد بست شوکه نمی شد و می فهمید این خاصیت حضور در استقلال است مگر خود او با حضور در استقلال از فرش به عرش نرسید شهرت و موقعیت اجتماعی و….اکنون او با پیش از حضورش در استقلال قابل مقایسه است؟
مگر مدیران همه تیم ها مثل مدیران استقلال فصل نقل و انتقالات را از دست
می دهند؟
وقتی می گوییم آدم های کوچک را نباید در موقعیت ها و سمت های مهم به کار گرفت به خاطر بروز چنین رفتاری از سوی آنهاست.
سرپرست مدیرعاملی اگر مدیر لایق و کار بلدی بود هرگز مربی که یک فصل پر فراز و نشیب با دنیایی مشکلات و کم و کاستی را پشت سر گذاشت و دم نزد را تخریب نمی کرد.
مثل مدیران جنتلمن از او به خاطر زحماتش تشکر می کرد و حتی اگر از او سوال می شد چطور ساپینتو چند روز بعد از جدایی از استقلال با تیم جدیدش قرارداد بست سینه صاف می کرد و می گفت او مربی تیم بزرگ استقلال بود طبیعی است که روی هوا او را ببرند، بگوید به خاطر حضور در استقلال به خاطر حواشی ناجوانمردانه ای که برایش ساختند و صدا و سیما هم به آن دامن می زد نه تنها پرتغال و ایران بلکه همه دنیا او را شناختند پس طبیعی است بی کار نماند و به محض جدایی اش از استقلال توسط مدیران کاربلد پای میز مذاکره بنشیند و قرارداد ببندد!
سرپرست مدیرعاملی استقلال به جای اینکه ساپینتو را مقصر عدم دستیابی به قهرمانی معرفی کند باید از زحماتش تشکر می کرد و به جای مقصر دانستن مربی که ماه ها حقوقش را دریافت نکرده بود بدون آنکه اعتراض کند و حاشیه بسازد، به عدم توانایی و لیاقت خودش و فتح الله زاده در فراهم کردن شرایط مناسب برای تیم، اشاره می کرد.
آقای سرپرست با این گونه مصاحبه های تخریبی کسی جز خودتان را از چشم نمی اندازید، تلاش معکوس نکنید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31608

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.