نبرد غول های آبی آسیا | آوای استقلال
5
استقلال و الهلال؛ امشب ساعت 21:30 به وقت تهران

نبرد غول های آبی آسیا

  • کد خبر : 12245
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
نبرد غول های آبی آسیا
استقلال و الهلال در حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش آوای استقلال، به نظر می رسد دیدار دو تیم استقلال و الهلال، فینال زودرس لیگ قهرمانان آسیا باشد چرا که هر دو تیم اعتبار خاصی در آسیا دارند و این دیدار حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی آسیا می باشد.

استقلال در فصل نقل و انتقالات و پس از فروش مهدی قایدی نتوانست بازیکنی در سطح وی جذب کند و چشم امید آبی ها به درخشش دیگر بازیکنان است.از طرفی، الهلال با جذب بازیکنان درجه یک و گران قیمت نشان داد که سخت در تلاش است تا بتواند به قهرمانی آسیا دست پیدا کند.استقلال برای این دیدار، عارف غلامی و ابوالفضل جلالی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

به نظر می رسد فرهاد مجیدی از سیستم ۲_۵_۳ استفاده کند. البته این نکته را باید در نظر گرفت که در دیدار امشب، مجیدی بازیساز در اختیار ندارد.هواداران استقلال با توجه به حضور گابریل پین، امید بیشتری به برد این دیدار دارند.

به نظر می رسد اگر استقلال بتواند از سد الهلال بگذرد، به نوعی غول مرحله آخر را رد کرده است چرا که در غرب آسیا تیمی قدرتمندتر و گران تر از الهلال نیست.شکست یا پیروزی در این دیدار، پایان کار نیست. استقلال تازه جان گرفته است و حضور بازیکنان و مربی جدید قطعا به تیم کمک می کند اما این نیز نیازمند زمان خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12245

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.