بیانی: حریف استقلال، استقلال است | آوای استقلال
1
چشمی باید هافبک دفاعی بازی کند

بیانی: حریف استقلال، استقلال است

  • کد خبر : 38568
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۴
بیانی: حریف استقلال، استقلال است
پیشکسوت استقلال معتقد است که روزبه چشمی باید در پست دیگری بازی کند.

به گزارش آوای استقلال، شاهین بیانی کاپیتان سابق استقلال در گفت‌وگو با آوای استقلال با اشاره به حساسیت مسابقات لیگ برتر در هفته‌های باقیمانده، اظهار داشت: اینکه استقلال در عرض چند دقیقه دو گل دریافت می‌کند اتفاق خوبی نیست، باید این اتفاق درسی برای آبی‌پوشان باشد تا در هفته‌های آینده تکرار نشود.
وی افزود: خط دفاعی استقلال در بازی مقابل شمس‌آذر دچار اشتباه شد، روزبه چشمی به عنوان آخرین بازیکن خط دفاعی در جایگیری درست عمل نکرد و همین عاملی شد تا آبی‌ها دو گل دریافت کنند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: روزبه چشمی یک بازیکن تاثیرگذار در هافبک دفاعی است و توانایی‌های فنی خود را در این پست نشان داده است، او دفاع آخر نیست و به طور حتم باید در بازی‌های آینده به پست اصلی خود برگردد.
بیانی تصریح کرد: مهم‌ترین حریف استقلال در هفته‌های آینده هیچ کس جز خود این تیم نیست. برای من یک سوال است چرا از ابتدای فصل حاشیه‌هایی برای این تیم بوده است که چرا برطرف نشد؟ چرا هیچ کس دنبال این است که حاشیه‌ها را از بین ببرد؟
وی تاکید کرد: سرنوشت قهرمانی استقلال در دستان خود تیم است. آبی‌پوشان شش مسابقه در لیگ برتر  پیش  رو دارند و این مسابقات برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد و نباید کوچک‌ترین لغزشی وجود داشته باشد.
کاپیتان سابق استقلال در پایان گفت: همه باید دست به دست هم بدهند تا استقلال به موفقیت بزرگ در این فصل برسد، موفقیتی که هواداران شاد شوند و خستگی یک فصل سخت از تن آنها خارج شود، استقلال رویا و آرزوی میلیونها هوادار است و باید پیام‌آور شادی برای آبی‌پوشان باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38568

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.