مومنی:تیم مجیدی همچنان شانس صدرنشینی دارد | آوای استقلال
5

مومنی:تیم مجیدی همچنان شانس صدرنشینی دارد

  • کد خبر : 2380
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
مومنی:تیم مجیدی همچنان شانس صدرنشینی دارد
مهاحم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که زدن ۵ گل در دو بازی توسط مهاجم الدحیل قطر نشان‌دهنده ضعف خط دفاعی آبی‌پوشان است

مهاحم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که زدن ۵ گل در دو بازی توسط مهاجم الدحیل قطر نشان‌دهنده ضعف خط دفاعی آبی‌پوشان است.

محمد مومنی درباره عملکرد تیم استقلال در دیدار برگشت با الدحیل که با تساوی ٢-٢ به پایان رسید گفت: استقلال یک بازی کاملاً هوشمندانه انجام داد و فرآیندی از قبل طراحی شده بود تا بهترین نتیجه رقم بخورد. تعویض‌های خوبی هم انجام شد و انرژی لازم در بین بازیکنان استقلال بود. هرچند در هوای گرم و عرق ریزی زیاد بازیکنان دو تیم انرژی زیادی را از دست دادند.

وی با بیان اینکه ترکیب استقلال و شروع بازی با سه مهاجم نشان دهنده هدف این تیم برای کسب ۳ امتیاز بود، اظهار داشت: استقلال در اجرای کارهای تیمی کمی احتیاط به خرج داد و البته آنها هم هوشمندانه احتیاط کردند، چون با مساوی هم صدرنشین می‌ماندند و این هوشمندی را باید استقلال در بازی قبلی انجام می‌داد. با این حال استقلال هنوز مدعی است و می‌تواند مقابل الاهلی و الشرطه با ریکاوری خوب فیزیکی و ذهنی به میدان برود.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: استقلال خیلی خوب از کانال‌های کناری الدحیل استفاده کرد و حضور وریا غفوری در سمت راست بسیار موثر بود. در صحنه پنالتی هم که خطای او گرفته شد، فکر نمی‌کنم هیچ کجای دنیا داوری چنین صحنه‌ای را خطا بگیرد. این آونسی بود که داور به الدحیل داد و به سود آنها شد.

مومنی تصریح کرد: استقلال در قلب دفاع همچنان دچار مشکل است‌. دیدید که چقدر راحت اولونگا ارسال به محوطه جریمه را تبدیل به گل کرد، در حالی که باید در چنین مواقعی موی بینی چنین بازیکنان خطرناکی شد و آنها را راحت نگذاشت. اولونگا در دو بازی ۵ گل به استقلال زد و انگار روی بازیکنی با این خصوصیات کمتر برنامه ریزی شده بود. خستگی و عدم ارسال پیام از مغز باعث شد چنین فرصتی به مهاجم الدحیل داده شود.

مومنی با بیان این جمله که الدحیل خیلی مقتدرانه بازی کرد، افزود: الدحیلی‌ها خیلی خوب جمع می‌شدند و این جمع شدن هوشمندانه و برای استفاده از کانال‌های استقلال بود. درباره تعویض‌ها فکر می‌کنم خروج المعز علی به سود استقلال و تعویض فرشید اسماعیلی به ضرر آبی پوشان بود.

وی ادامه داد: استقلال می‌تواند از گروهش صعود کند، به شرط اینکه جلوی آسیب دیدگی بعضی از بازیکنانش را بگیرد و انرژی لازم را به آنها تزریق کند. یک امتیاز از بازی با الدحیل هم خوب بود و این استقلال را در ادامه راه امیدوار نگه داشت، به شرط اینکه بازی درخشان مقابل الاهلی تکرار شود.

مومنی یادآور شد: باید ریکاوری خوب انجام شود تا به جنگ الاهلی برویم که از بازی رفت قوی‌تر خواهد بود . استقلال باید هوشمندانه بازی کند تا سه امتیاز را بگیرد. الدحیل، استقلال و الاهلی مدعی صعود هستند، اما تکلیف این گروه را بازی بعدی استقلال مشخص می‌کند و اگر بتوانیم سه امتیاز کامل را بگیریم، الاهلی را از دور خارج می‌کنیم و حتی می‌توان امیدوار بود الدحیل امتیاز از دست بدهد و استقلال با دو پیروزی به عنوان صدرنشین صعود کند. هم استقلال این پیشینه را دارد و هم فرهاد مجیدی تیم خوبی ساخته که توانایی صدرنشینی را دارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2380

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.