عبدیان یا آصفی؛ کدامیک صاحب امضا می‌شوند؟/فریاد شیران باید از آکادمی برکنار شود | آوای استقلال
5
۴ بند مصوبات هیات مدیره که مددی ملزم به اجرای آنهاست

عبدیان یا آصفی؛ کدامیک صاحب امضا می‌شوند؟/فریاد شیران باید از آکادمی برکنار شود

  • کد خبر : 5436
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
عبدیان یا آصفی؛ کدامیک صاحب امضا می‌شوند؟/فریاد شیران باید از آکادمی برکنار شود
مشکلات حاشیه زیادی بعد از بازگشت استقلال از عربستان طی این مدت به وجود آمده که البته همه آنها به مستطیل سبز مرتبط نشده و بخش بسیار زیادی از این موارد به مسائل مدیریتی و خارج از حیطه فنی مربوط می شود .

به گزارش آوای استقلال، استقلالی ها طی روزهای اخیر با مشکلات مالی نیز دست و پنجه نرم کرده و این در حالی است که تلاش ها برای حل و فصل این موضوع از طرف مدیریت و اعضای هیئت مدیره همچنان ادامه دارد.

نکته قابل توجه اینکه بی پولی و عدم تزریق مالی به بازیکنان این تیم طی یک ماه گذشته تا حدود زیادی آنها را ناامید کرده و تداوم این وضعیت به مشکلات دیگر اخیر اضافه کرده با این حال جلسه امیدوارکننده علی نامداری مشاور هیئت مدیره با احمد مددی که دوشنبه صبح و چند ساعت قبل از دیدار استقلال مقابل نفت آبادان برگزار شد این گمانه زنی را به وجود آورد که تقریباً تا حدودی مشکلات مالی برطرف شده و با ورود عضو متمول و نزدیک به هیئت مدیره طی روزهای آینده اتفاقات خوبی از این جهت رخ خواهد داد، با این حال قرار است طی روزهای آینده جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شده تا اعضا در خصوص برخی اتفاقات از جمله اینکه کدام عضو هیئت مدیره به جای اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره این تیم می تواند حق امضا داشته باشد به تصمیم گیری پرداخته تا این مشکل یعنی موانع موجود برای پرداختی ها حل و فصل شود.

هر چند طبق شنیده های فرهیختگان احتمالاً مهدی عبدیان یا حمیدرضا آصفی حق امضای سوم برای اسناد و مدارک مالی را عهده دار شده و در کنار احمد مددی و ذیحساب معتمد وزارت ورزش این پازل را تکمیل خواهند کرد.

همچنین در جلسه اخیر هیئت مدیره یک مصوبه چهار بندی تهیه و مورد موافقت قرار می گیرد که تا زمان جلسه بعدی این چهار بند باید توسط احمد مددی اجرا شده در غیر این صورت این موضوع می‌تواند تبعات و عواقبی را در پی داشته باشد. بر همین اساس در بند اول آمده است که مباحث مالی باشگاه باید شفاف سازی شده و در گزارشی جزئیات آن و همچنین مباحث مالی مرتبط با اسماعیل خلیل زاده به سمع و نظر اعضای هیئت مدیره برسد، در بند دوم این موضوع تأکید شده است که باید ناصر فریادشیران از مدیریت آکادمی باشگاه استقلال برکنار شود. در بند سوم نیز عنوان شده است تا ورزشگاه امام رضا در اختیار باشگاه قرار بگیرد تا کارهای مرتبط با تعویض چمن مصنوعی با چمن طبیعی هرچه سریع تر انجام شده تا تیم بزرگسالان برای فصل آینده در این مجموعه تمرین کند و در بند آخر نیز اعضای هیئت مدیره تاکید کردند که دیگر هیچ گونه عزل و نصبی بدون موافقت هیئت مدیره انجام نشود.

همچنین این طور مطرح شده بود که به جای اسماعیل خلیل زاده عضو دیگری احتمالا حمیدرضا آصفی ریاست هیئت مدیره استقلال را برعهده گرفته که این موضوع با مخالفت وزارت ورزش منتفی شده چراکه مسند نشینان وزارت این احتمال را می‌دهند که مشکل خلیل زاده برطرف شده و او دوباره به راس قدرت در استقلال بازگردد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5436

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.