نامجو مطلق: استقلال هدفمند و باهوش بازی می‌کند/ اجازه ندهند مشکلات عمیق‌تر شود | آوای استقلال
0

نامجو مطلق: استقلال هدفمند و باهوش بازی می‌کند/ اجازه ندهند مشکلات عمیق‌تر شود

  • کد خبر : 37167
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
نامجو مطلق: استقلال هدفمند و باهوش بازی می‌کند/ اجازه ندهند مشکلات عمیق‌تر شود
پیشکسوت استقلال گفت: قضاوت درباره قهرمانی استقلال زود است و نباید با مطرح کردن این موضوع تمرکز بازیکنان و کادر فنی را به هم بزنیم.

به گزارش آوای استقلال، مجید نامجومطلق در پاسخ به این پرسش با توجه به بردی که استقلال برابر سپاهان داشت چقدر مسیر قهرمانی آن طی شده است، اظهار کرد: تیم استقلال با شکست سپاهان پله بزرگی را پیموده اما تا قهرمانی فاصله زیادی دارد و از الان زود است که راجع به قهرمانی آن حرف زد و تمرکز کادر فنی و بازیکنان را به هم بزنیم.

وی گفت: عملکرد استقلال برحسب نتایجی که کسب کرده تا به امروز راضی‌کننده بوده و این روزها استقلال بسیار هدفمند و باهوش بازی می‌کند. شاید فوتبال آن به نوعی تماشاپسند نباشد اما از جهت رعایت اصول فوتبال تیم بی‌نظیری است که تمام وظایف خود را به درستی و بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام می‌دهد.

نامجو مطلق خاطرنشان کرد: تیمی که به این شکل فوتبال بازی می‌کند مسیر یک تیم موفق است و با ادامه این روند قطعا می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

این پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که بلانکو بعد از بازی با تراکتور هنوز گل یا پاس گل ثبت نکرده،‌ به نظر شما عملکرد راضی‌کننده‌ای داشته یا خیر؟، افزود: این بازیکن به حدی خوب بازی می‌کند و وظایف خود را به درستی انجام می‌دهد که به نظر من گل نزدن خود را جبران می‌کند، اگر بازی‌های این بازیکن را ببینید، می‌بینید که در وسط دفاع به خوبی حفظ توپ می‌کند و به هافبک‌ها این فرصت را می‌دهد که رو به جلو حرکت کنند و با بازی سازی برای آنها موقعیت ایجاد می‌کند، به نظر من بازیکن مفید و موثر برای تیم است و تاثیراتی که بر روی تیم دارد بیشتر از گل‌زنی اوست.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که بزرگترین مانع استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر چیست؟ اظهار کرد: الان نباید راجع به قهرمانی استقلال صحبت کرد و با مطرح کردن قهرمانی تمرکز بازیکنان و کادر فنی را به هم بریزیم. بلکه باید کاری کنیم تا بازیکنان با آرامش و بازی به بازی به فکر بازی بعدی خود باشند. چیزی که می‌تواند در این مسیر موفق مانعی ایجاد کند اختلافات به وجود آمده است که باید سریع‌تر برطرف شود. چون زمانی سر باز می‌کند که عمیق‌تر شده و در بزنگاه‌ها برای تیم می‌تواند مشکل‌ساز شود.

نامجو مطلق در پایان خاطرنشان کرد: باید به خاطر منافع باشگاه، هواداران و اهدافی که پیش روی این تیم برای قهرمانی است، مشکل ایجادشده زودتر حل و فصل شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37167

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.