ریکاردو مراقب جنگ ستارگان باشد | آوای استقلال
1
از قدرتمند تر شدن استقلال استقبال می کنیم اما....

ریکاردو مراقب جنگ ستارگان باشد

  • کد خبر : 26205
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۴۷
ریکاردو مراقب جنگ ستارگان باشد
ریکاردو ساپینتو باید مراقب تیم خود باشد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال توانست بخش عظیمی از سرمایه انسانی فصل قبل خود را حفظ کند و اگر باشگاه بلژیکی زمینه برای پرداخت سهم استقلال را فراهم کند، امیرحسین تنها بازیکن بزرگ استقلال تلقی می شود که از جمع آبی پوشان جدا شده است اما به موازات این جدایی ،مهره های بسیار ارزشمند دیگری نیز جذب شده‌اند تا خلا رفتن این ملی پوش را پر کنند. اتفاقی که در نوع خود فوق العاده ارزشمند است اما معایب و خطراتی هم دارد که سرمربی و کادر فنی باید بسیار مراقب آنها باشند.

جنگ ستارگان

استقلال در این فصل آنقدر بازیکن خوب دارد که ریکاردو برای انتخاب ترکیب ثابت دچار مشکل شود. هر کاری که بکنیم باز در تمام مسابقات حداقل ۳ الی ۴ بازیکن مدعی حضور در ترکیب اصلی چاره‌ای جز نیمکت‌نشینی ندارند و این مسئله دقیقا همان نکته ای است که تدبیر و مدیریت سرمربی را می خواهد چون اگر ستارگان به درستی مدیریت نشوند، تقابل آنها با یکدیگر موجب یک جنگ داخلی می شود و آنگاه دیگر احتیاج به حاشیه‌سازی رقبا نیست و ما از داخل ضربه کاری را خواهیم خورد.

درس عبرت از حریفان

با نگاهی به ادوار قبلی برگزاری رقابت های لیگ برتر به این واقعیت پی می بریم که گاهی اوقات تیم های بسیار پر ستاره در رقابت ها، دقیقا به خاطر عدم مدیریت صحیح میان بازیکنانشان دچار اختلافات درونی بسیار عمیقی شدند و نه تنها ره به جایی نبردند بلکه فصل بسیار تلخی را نیز رقم زدند. نمونه بارز این مسئله تابستان سال ۸۲ برای پرسپولیس رخ داد که با وجود بهره مندی از بازیکنان بزرگی همچون: علی دایی ،حمید استیلی کریم باقری، حامد کاویانپور، مرحوم مهرداد میناوند و…. نه تنها موفقیتی در لیگ کسب نکرد بلکه به خاطر مشکلات حاشیه ای داخلی ،در انتهای فصل به عنوان پنجمی رسید بنابراین ریکاردو ساپینتو باید از همین حالا به فکر اتخاذ تدابیر مناسب و پیشگیرانه باشد تا قدرت ستارگان استقلال به جای اینکه صرف پیروزی بر حریفان شود، برای تقابل با یکدیگر مصرف نشود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26205

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.