یک منبع آگاه: اگر دیاباته انسانیت نداشت، استقلال را محکوم می‌کرد | آوای استقلال
4

یک منبع آگاه: اگر دیاباته انسانیت نداشت، استقلال را محکوم می‌کرد

  • کد خبر : 16069
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
یک منبع آگاه: اگر دیاباته انسانیت نداشت، استقلال را محکوم می‌کرد

به گزارش آوای استقلال، قرار است طی روزهای آینده رأی کمیته انضباطی فیفا در رابطه با شکایت شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی سابق استقلال از این باشگاه ابلاغ شود. طی درخواست وکیل دیاباته، باشگاه استقلال باید مبلغ بالای ۲۰۰ هزار دلار به این بازیکن بپردازد. اگر چه مدیران قبلی استقلال جرایمی برای این بازیکن […]

به گزارش آوای استقلال، قرار است طی روزهای آینده رأی کمیته انضباطی فیفا در رابطه با شکایت شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی سابق استقلال از این باشگاه ابلاغ شود. طی درخواست وکیل دیاباته، باشگاه استقلال باید مبلغ بالای ۲۰۰ هزار دلار به این بازیکن بپردازد. اگر چه مدیران قبلی استقلال جرایمی برای این بازیکن در نظر گرفته بودند، اما بعید است اتفاقی بیفتد و احتمالا استقلال محکوم خواهد شد.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال در مورد این پرونده به آوای استقلال گفت: درخواست دیاباته برای پرداخت طلبش مبلغ زیادی نیست، اما موضوع نگران کننده پرداخت بخشی از مطالبات این بازیکن است که بدون سند بوده است، در واقع سندی برای پرداخت بخشی از پولی که توسط استقلال به او داده شده است، وجود ندارد.

این منبع آگاه ادامه داد: اگر دیاباته انسانیت نداشت می‌توانست ادعا کند پولی نگرفته و باید پرداخت کنید. باشگاه استقلال هم چون سند ندارد قطعا محکوم می‌شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16069

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.