یک سوال از کمیته انضباطی؛ اگر رفتار گل‌‌محمدی باعث تحریک هواداران می‌شد، باز هم چنین آرایی می‌دادید؟ | آوای استقلال
2

یک سوال از کمیته انضباطی؛ اگر رفتار گل‌‌محمدی باعث تحریک هواداران می‌شد، باز هم چنین آرایی می‌دادید؟

  • کد خبر : 22115
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
یک سوال از کمیته انضباطی؛ اگر رفتار گل‌‌محمدی باعث تحریک هواداران می‌شد، باز هم چنین آرایی می‌دادید؟
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی رأی دربی را صادر کرد که چند ساعت از حضور سرمربی پرسپولیس در این کمیته گذشته بود.

به گزارش آوای استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای دربی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال داور به ۶ جلسه محرومیت که دو جلسه آن تعلیقی است محکوم شده است. در آرای اعلام شده تنها سرمربی پرسپولیس می‌تواند به رأی صادر شده اعتراض کند.

حکم کمیته انضباطی از چند جهت تعجب برانگیز و خنده‌دار است. نخست اینکه بعد از تقریبا ۲۰ روز رأی دربی اعلام شد که به طور حتم ایام نوروز بهانه خوبی برای تأخیر در رأی صادر شده است. دوم اینکه، چرا درست در روزی که یحیی گل‌محمدی در جلسه کمیته انضباطی حاضر شده بود، حکم داده شد؟ چه صحبت‌هایی در این جلسه مطرح شد که چنین آرایی صادر شده است. موضوع سوم، چطور امکان دارد برای نمونه مشابه مثل رفتاری که ساکت الهامی مرتکب شد ۶ ماه محرومیت در نظر گرفته شد ولی برای گل‌محمدی تنها ۴ جلسه به اضافه دو جلسه تعلیقی. بدتر اینکه این رای قابل اعتراض هم هست.

قصد نداریم بی جهت به افراد اتهام بزنیم ولی وقتی چنین آرایی صادر می‌شود برای خیلی‌ها این سوال پیش می‌آید چه افرادی پشت صحنه حضور دارند که چرخه فوتبال را به سود خودشان می‌چرخانند. اگر فردا روزی مربیان دیگری رفتارهای گل‌محمدی را مرتکب شدند آیا باز هم چنین احکامی صادر می‌کنید؟ سوال مهم اما این است، اگر رفتار گل‌محمدی باعث تحریک تماشاگران و ورودشان به زمین می‌شد و احتمالا یک فاجعه رخ می‌داد آیا باز هم چنین آرایی صادر می‌کردند؟ چرا هیچ وقت به عمق فاجعه فکر نمی‌کنید؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22115

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.