کشف فرمول موفقیت استقلال | آوای استقلال
1

کشف فرمول موفقیت استقلال

  • کد خبر : 30184
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کشف فرمول موفقیت استقلال
رد پای ستاره ریزنقش آبی‌پوشان پایتخت در اوج‌گیری استقلال نمایان است.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در شرایطی ایده‌آل کار خود را در فصل جاری دنبال می‌کند و با وجود بحران‌های مدیریتی و مالی، ریکاردو ساپینتو توانسته تیمی تهاجمی و قدرتمند بسازد و نگاهی به کارنامه استقلال نشان می‌دهد که آن‌ها در ۱۰ بازی اخیر خود توانسته با کسب ۹ برد و یک تساوی، هم در لیگ برتر به رتبه دوم برسند و هم‌امتیاز با صدرنشین لیگ شوند و هم اینکه در جام حذفی خود را به جمع ۸ تیم برتر برسانند و امیدوار به فتح جام باشند تا با رویای کسب دوگانه قهرمانی و البته دبل قهرمانی در لیگ برتر، آبی‌ها کارشان را دنبال نمایند.

مهدی قایدی ستاره بی‌چون و چرای استقلال در فصل جاری بوده، وینگر خوش‌تکنیک و ریزنقشی که هنوز مشخص نیست برای بازگشت قرضی‌اش به استقلال بیش از یک میلیون دلار هزینه شده یا یک میلیون درهم! با وجود ابهامات مالی به وجود آمده، اما استقلالی‌ها به شدت از جذب دوباره قایدی خوشحال هستند و نگرانی‌شان این است که در پایان فصل جاری و مهلت قرارداد قرضی، این ستاره ریزنقش بخواهد به امارات بازگردد و ریکاردو سا پینتو دیگر به او دسترسی نداشته باشد!

گل‌های نجات‌بخش باشوی آبی‌ها
قایدی در این فصل توانسته با عملکردی خیره‌کننده همه نگاه‌ها را در ترکیب استقلال به خود جلب کند و با گلزنی‌های سریالی و نمایش‌های درخشان، حالا او بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر است. مهدی قایدی در مسیر رسیدن به این عنوان همه تلاش خود را به کار بست تا بتواند خود را مهره‌ای موثر در ترکیب استقلال نشان بدهد و در کنار گلزنی‌های او، نمی‌توان گل‌سازی‌ها و البته پنالتی‌های به‌دست آمده توسط قایدی را نادیده گرفت.

ستاره ریزنقش استقلال در همان اولین بازی خود در فصل جدید مقابل ملوان موفق به گلزنی شد که گل مهدی قایدی کامبک شاگردان ساپینتو را در انزلی تکمیل کرد و باعث پیروزی آبی‌ها شد. ضمن آنکه بعد از گلزنی، قایدی یک پنالتی هم برای تیمش گرفت تا شروع طوفانی را تجربه کند. بعد از یک دوره پرنوسان، در نیم‌فصل دوم دوباره مهدی قایدی توانسته به چهره محبوب و تاثیرگذار استقلال تبدیل شود و عملکردی خیره‌کننده را از خود به جای گذاشته است.

استقلالی با گل‌های «قایدی» فقط برنده می‌شود!
مهدی قایدی در ۱۰ بازی اخیر که استقلال توانسته ۹ پیروزی به‌دست بیاورد، توانسته ۷ گل بزند و جالب آنکه نگاهی به آمار و ارقام نشان می‌دهد که در هر مسابقه در فصل جاری که قایدی توانسته در نقش گلزن بدرخشد و دروازه رقبا را باز کند، آبی‌ها در آن مسابقه نه‌تنها شکست نخورده‌اند بلکه حتما با پیروزی کارشان را در آن بازی به پایان برده‌اند.

ستاره ۲۴ ساله استقلال در فصل جاری سابقه گلزنی به ملوان بندرانزلی، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، پیکان تهران، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک را دارد که هر ۸ مسابقه با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسیده است. به‌ویژه تقابل با آلومینیوم که تک‌گل قایدی سرنوشت بازی را رقم زد و شاگردان سا پینتو به لطف مهدی قایدی توانستند در اراک جشن پیروزی بگیرند تا با عملکردی موفق، ستاره آبی‌ها بتواند تاثیرگذاری خود را در ترکیب تیمش نشان بدهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30184

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.