لطفا عدالت را قربانی نکنید | آوای استقلال
0
داوری موثر در فراز و فرود لیگ!

لطفا عدالت را قربانی نکنید

  • کد خبر : 38766
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
لطفا عدالت را قربانی نکنید
امروز لیگ در حساس ترین هفته های خود شاهد حساس ترین رقابتها در بالا و پایین جدول است.

به گزارش آوای استقلال، بالا و انتهای جدول، مرگ و زندگی، جذابیت و توأمان فشار و استرس بسیار بالایی را برای تیم های صدر نشین و قعر جدولی و هوادارانشان دارد.
حاصل یک فصل تلاش و مبارزه، یک فصل خون دل خوردن و جنگیدن، یک فصل ممارست و سختی در این هفته های پایانی کم کم به بار می نشیند و در این میان داوری یکی از ارکان تعیین کننده نتایج است.
یک سوت اشتباه، یک لحظه جانبداری و یک دم نگاه رنگی کافی است تا زحمات یک تیم و باشگاه به هدر برود.
باشگاه هایی که در این شرایط بد اقتصادی با سخت جانی، خودشان را سرپا نگه داشته اند، تیم هایی که جان و محبوب، و زندگیِ خیل عظیمی از هوادارانی هستند که در سرما و گرما در غم و شادی در تورم و گرانی دست از دوست داشتن تیم محبوبشان برنداشته اند، هوادارانی که شاید تنها تفریح و دل خوشی شان همین فوتبال و تیم مورد علاقه شان است.
داوران در این بازی های سرنوشت ساز اگر حواسشان نباشد اگر مجری عدالت نباشند اگر حقی را ناحق کنند به اندازه تمام دل هایی که شکسته می شود به اندازه تمام اشک ها و به سنگینی غمی که بر قلبها می نشیند مسئول هستند و باید، هم در پیشگاه خدا پاسخگو باشند و هم در دنیا آماده تقاص پس دادن…
کوپال ناظمی هر گرایش رنگی که دارد باید جوری قضاوت کند که در محضر خدا شرمنده نباشد و بار سنگین دلهایی که با بی عدالتی می شکند را بر دوش خود نگذارد.
سرنوشت قهرمانی با یک اشتباه او می تواند تغییر کند شاید بتواند اشتباهاتش را سهوی جلوه دهد، توجیه کند، خیلی ها را متقاعد کند که عمدی در کار نبوده اما در خلوت خودش با خدای خودش چه می کند؟
آقای کوپال ناظمی کاری کنید که بعد از بازی سرتان را بالا نگه دارید و به خدا بگویید عدالتش را اجرا کردید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38766

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.