کار قابل تقدیر سردار آجورلو | آوای استقلال
3
ادامه دار یا موردی؟

کار قابل تقدیر سردار آجورلو

  • کد خبر : 15876
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
کار قابل تقدیر سردار آجورلو

به گزارش آوای استقلال، ورزش در ایران متاسفانه از کمترین درجه اهمیت برخوردار بود و چند سالی است به خاطر حس شهرت طلبی سیاسیون و توجه شان به ورزش البته تنها به فوتبال،سرانجام بازیکنان ایت رشته به جرگه عاقبت به خیران پیوستند و حسرت قدیمی های این رشته را صد چندان کردند. آن سالها که […]

به گزارش آوای استقلال، ورزش در ایران متاسفانه از کمترین درجه اهمیت برخوردار بود و چند سالی است به خاطر حس شهرت طلبی سیاسیون و توجه شان به ورزش البته تنها به فوتبال،سرانجام بازیکنان ایت رشته به جرگه عاقبت به خیران پیوستند و حسرت قدیمی های این رشته را صد چندان کردند.
آن سالها که پول نبود اما تا دلتان بخواهد عشق بود تعصب و تا دلتان بخواهد تماشای بازی تیم های محبوب دلچسب بود و هیجان انگیز. هر چه پول بیشتری به فوتبال تزریق شد از زیبایی ، تکنیک،جذابیت،تعصب و افتخارات در این رشته کم شد!
به قهرمانی های آسیایی باشگاه ها نگاهی بیندازید، افتخارات تیم ملی کشورمان را مرور کنید ان روزها که برای کره جنوبی رقیب سرسخت بودیم و ژاپن و عربستان ستایشمان میکردند در حالی که خودشان از تیم های بزرگ و رو به پیشرفت بودند و در مسیر حرفه ای شدن گام برمیداشتند اما ایران با سلاح غیرت بازیکنانش تمام بی کفایتی مدیرانش را مخفی میکرد.
حالا اما پول هست و غیرت و تعصب بازیکنانمان رفته کنار بی کفایتی مدیران و جا خشک کرده است.
پول خوب میگیرند اما سطح فنی مان همان است که بود سالهاست فقط به جام جهانی صعود میکنیم بی انکه یک قدم جلو تر بردیم و در جام جهانی از گروهمان صعود کنیم!
اگر مسئولین کاربلدی داشتیم این پولهای بی حساب و کتاب به جیب مشتی بازیکن سطح پایین نمیرفت و اسزوره ها و استخوان خورد کرده های فوتبالمان حالا لنگ نان شبشان نبودند.به جای آنکه قراردادها آپشن و افزایش قیمت داشته باشد باید تدبیری اتخاذ شود تا در صورت دور از انتظار ظاهر شدن و بی کیفیت بودن بازیکن درصدی از قراردادشان کسر و به صندوق حمایت از پیشکسوتان واریز شود .
تدبیر اصلی اما اینجاست که به حای پرداخت ماهانه از صندوق به پیشکسوتان،سرمایه گذاری صورت بگیرد بیزینسی راه بیفتد که در آنجا پیشکسوتان باشگاه با حفظ شان و منزلتشان کسب درآمد کنند .
اقدام مدیرعامل باشگاه استقلال در حل مشکل جعفر مختاری فر آنجا قابل تقدیر میشود که به جای پرداخت حقوق ، شغلی برایش فراهم کرده که هم شان او حفط شود هم مرتبط با ورزش و فوتبال باشد هم به جوانان بیاموزد مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد و این یعنی ترویج عزت نفس !
امیدواریم این اقدام مصطفی آجرلو ادامه دار باشد و او در این زمینه هم مثل موارد دیگر تدبیری اتخاذ کند کار ساز و همیشگی!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15876

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.