کار سخت استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل | آوای استقلال
2
۳ امتیاز دیدار با فولاد ناجی شاگردان فرهاد

کار سخت استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل

  • کد خبر : 18781
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کار سخت استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل
دیدار تیم های استقلال و فولاد از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان فرهاد مجیدی پایان رسید.

به گزارش آوای استقلال، با توجه به شکست سپاهان مقابل پرسپولیس و ۳ امتیازی که سرخ پوشان از این دیدار به دست آوردند؛ رقیب کهنه کار آبی ها تا قبل از دیدار آبی های پایتخت با فولاد، به استقلال چسبید و اگر ۳ امتیاز دیدار مقابل فولاد نبود چه بسا کار در ادامه مسیر برای استقلالی ها بسیار سخت و پیچیده میشد!
این در حالی است که با توجه به دیدار های باقی مانده سرخابی ها تا پایان نیم فصل به نظر می رسد شاگردان فرهاد مجیدی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل کار بسیار سخت تری را نسبت به شاگردان گل محمدی خواهند داشت اما در هر صورت اختلاف ۳ امتیازی دو تیم در صدر جدول و پیشتازی آبی ها شاید در ادامه به داد این تیم برسد!
بر همین اساس و طبق برنامه، استقلال در ۳ بازی دشوار آینده تا قبل از نیم فصل باید به ترتیب مقابل تیم های آلومینیوم در اراک، مس رفسنجان در تهران و نفت مسجدسلیمان به میزبانی نفتی ها به میدان برود این در حالی است که دو حریف آبی ها در هفته های سیزدهم و چهاردهم از رقبای سرسخت و قابل احترام لیگ در فصل جاری به شمار رفته و تقابل کمالوند با مجیدی در هفته پانزدهم نیز می تواند حساسیت ها و جذابی های خاص خودش را داشته باشد.
از سوی دیگر پرسپولیسی ها در هفته های باقی مانده تا پایان نیم فصل کار به مراتب راحت تری را در پیش داشته و شاگردان گل محمدی در این ۳ هفته باید با ۳ تیم بحران زده یعنی تراکتور، پدیده و فجرسپاسی به میدان برود که اتفاقا ۲ دیدار از این ۳ دیدار به میزبانی سرخ ها در تهران برگزار می شود.

بنابراین با توجه به حوادث و رقیبان دو تیم در هفته های آتی به نظر می رسد کار استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل بسیار سخت شده باشد. این در حالی است که هنوز دو امتیاز اداره استقلال مقابل گل گهر از سوی کمیته استیناف تایید نشده و اگر این دو امتیاز در نهایت تایید نشود کار شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه بسیار سخت تر از گذشته خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18781

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.