چینی: به استقلال ظلم می‌کنند | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

چینی: به استقلال ظلم می‌کنند

  • کد خبر : 32468
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
چینی: به استقلال ظلم می‌کنند
پیشکسوت استقلال درمورد شرایط این روزهای آبی ها صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: آرزوی موفقیت برای استقلال در اولین بازی که در لیگ برتر داریم. بازی با صنعت نفت آبادان اهمیت زیادی دارد و در صورتی که سه امتیاز کامل را در این مسابقه و دو بازی بعدی کسب کنیم به شرایط ایده‌آل رسیده تا فصل رویایی را استارت بزنیم.
وی افزود: استقلال تقریبا به استقلال ایده‌آل در حال نزدیک شدن است، چند بازیکن خوب جذب شد‌ه‌اند و می‌توانند به تیم کمک کنند، نفرات فصل قبل نیز به جز دو سه بازیکن سایر نفرات مانده‌اند که توانایی‌های فنی بالایی دارند.
‌پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به بازیکنان فصل گذشته استقلال تبریک می‌گویم که ماندند تا عشق و علاقه خود را به تیم محبوبشان نشان دهند، استقلال باید الگویی برای تیم‌های دیگر باشد که بازیکنانش به جای پول به پیراهن تعصب دارند.
چینی تصریح کرد: تیم‌های همچون سپاهان، تراکتور بازیکنان کهکشانی جذب کرده‌اند و با تمام قدرت وارد لیگ خواهند شد و در کنار استقلال و پرسپولیس لیگ فرسایشی خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: برای یک پرسش است چرا برخی اتفاقات برای استقلال رخ می‌دهد، اینکه فقط استقلال در فصل نقل و انتقالات مربی و مدیرعامل ندارد؟ اگر می‌‎خواهند استقلال موفق نباشد این را به مردم بگویند تا هواداران بدانند چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.
مربی سابق استقلال اعلام کرد: تیم های دیگر پول زیر میزی به بازیکنان خود می‌دهند اما فقط قانون سقف قرارداد برای استقلال است؟ به طور حتم اگر نهادهای بازرسی به این موضوع رسیدگی کنند خیلی از حقایق مشخص خواهد شد.
چینی افزود: دروغ گفتن در فوتبال ایران باب شده است و مدیران فوتبال ما به راحتی دروغ می‌گویند. برای فرار مالیات، فرار از سقف قرارداد واقعیت‌ها را پنهان می‌کنند؟ من خودم فوتبال بازی کرده‌ام و وقتی می‌گویند فلان بازیکن با رقم غیر واقعی قرارداد بسته است عصبانی می‌شوم. من که می‌دانم دروغ می‌گویند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به استقلال ظلم می‌شود. نه می‌گذارند بازیکن بگیرند و نه اینکه اجازه می‌دهند بازیکنان خوب ما در این تیم بمانند. محمد محبی و مهدی قایدی مگر بازیکن این تیم نبودند که رفتند؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32468

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.