چهره ویژه فینال جام حذفی | آوای استقلال
1

چهره ویژه فینال جام حذفی

  • کد خبر : 31115
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
چهره ویژه فینال جام حذفی
مدافع راست استقلال روز سختی را در فینال جام حذفی در پیش خواهد داشت.

به گزارش آوای استقلال، کوین یامگا چهره ویژه دربی برگشت سرخابی‌های پایتخت بود. ستاره فرانسوی که در نقش دفاع راست از سوی ریکاردو سا پینتو در ترکیب استقلال قرار گرفته بود، نتوانست حتی نیمه اول را هم به پایان ببرد و سا پینتو مجبور شد که به سراغ استفاده از صالح حردانی در ترکیب تیمش برود. سرمربی آبی‌ها امید داشت که یامگا بتواند بازگشت زودهنگامی به ترکیب استقلال داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و در مسابقه امشب هم خبری از حضور ستاره فرانسوی در ترکیب استقلال نیست.

یامگا بعد از مصدومیتی که در دربی برایش به‌وجود آمد، به فرانسه سفر کرد و در تلاش بود تا بتواند با گذراندن دوره‌های درمانی به شرایط ایده‌آل برسد. هواداران استقلال نگران عدم بازگشت ستاره تیم‌شان به تهران بودند اما بعد از مسجل‌شدن صعود استقلال به فینال جام حذفی، کوین یامگا به تهران بازگشت و در روزهای اخیر در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد اما نتوانست به آمادگی ایده‌آل برسد تا برای ششمین بازی پیاپی دور از فهرست استقلال باشد.

شروع طوفانی «صالح» در دربی
صالح حردانی گزینه اول ریکاردو سا پینتو در غیاب کوین یامگا بوده است و این مدافع راست در هفته‌های گذشته در تلاش بوده تا بتواند جای خالی یامگا را در فهرست تیمش پر کند. حردانی یکی از خریدهای زمستانی استقلال در فصل گذشته بود که با نظر فرهاد مجیدی به استقلال آمد و در قهرمانی فصل گذشته آبی‌ها نقش پررنگی داشت و توانست عملکرد موفقی را از خود به جای بگذارد.

حردانی برای تثبیت جایگاه خود در ترکیب استقلال، عملکرد درخشانی را فصل گذشته داشت و پیش از آنکه در بازی رسمی شدن قهرمانی استقلال در اهواز مقابل فولاد بدرخشد، در دربی پایتخت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و اوج درخشش دفاع راست آبی‌ها هم ارسال بی‌نقص او برای رودی ژستد بود که باعث شد تا شاگردان مجیدی روی ضربه سر ژستد از شکست در دربی بگریزند.

امیدوار به جبران مافات
مدافع راست استقلال با وجود آنکه فصل گذشته در دربی پایتخت عملکرد خوبی داشت، در لیگ بیست‌ودوم شرایط خوبی را تجربه نکرد. حردانی در دربی رفت به واسطه مصدومیت یامگا در ترکیب اصلی حضور داشت اما در انجام وظایف محوله ناموفق بود. در دربی برگشت هم مصدومیت یامگا باعث شد تا حردانی به ترکیب استقلال اضافه شود اما اشتباه مدافع آبی‌ها روی گل سرنوشت‌ساز پرسپولیس تاثیرگذار بود.

صالح حردانی که حالا دوباره شانس حضور در دربی پایتخت را پیدا کرده امیدوار است بتواند جبران‌مافات کرده و بعد از ۲ دربی ناموفق، امروز عملکرد خوبی را در ترکیب استقلال از خود به جای بگذارد. حردانی ماموریت دارد تا هم در دوئل با مهدی ترابی بتواند موفق عمل کند و هم اینکه در فاز تهاجمی به کمک تیمش بیاید و به نظر می‌رسد که او می‌تواند چهره ویژه فینال جام حذفی باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31115

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.